Heey 
Ik heb een probleem met mijn HTC touch diamond.
Ik kan niet connecten met mijn computer. Zodat ik bestanden kan overzetten.
Ik heb eigenlijk alles al geprobeerd:
- WMDC geinstalleerd 6.1
- Op XP computer activy sync 4.5 geinstalleerd en WMDC. Alsnog niets.
- Firewalls uit
- Andere usb poorten
- Avtive sync aan (desondanks ik Vista home heb ) ( 2 Computers tot men beschikking )
- Alle andere opties in dat gebied.
Maar wat mij wel opviel is dat Bestandsoverdracht staat uitgevinkt staat.En je kan dat niet aan vinken. Het is licht grijs gekleurd waardoor het niet mogelijk is om een of andere reden. Misschien door het feit dat mijn mobiel nog geactiveerd moet worden, qua abonnement. 25e word het pas actief dit omdat ik voor nummer behoud heb gekozen.
Om hier te komen ga je naar start>instellingen>verbindingen>Communicatie Manager
Als jullie enige idieeen hebben hoor ik het graag!
Alvast bedankt
Ik heb een probleem met mijn HTC touch diamond.
Ik kan niet connecten met mijn computer. Zodat ik bestanden kan overzetten.
Ik heb eigenlijk alles al geprobeerd:
- WMDC geinstalleerd 6.1
- Op XP computer activy sync 4.5 geinstalleerd en WMDC. Alsnog niets.
- Firewalls uit
- Andere usb poorten
- Avtive sync aan (desondanks ik Vista home heb ) ( 2 Computers tot men beschikking )
- Alle andere opties in dat gebied.
Maar wat mij wel opviel is dat Bestandsoverdracht staat uitgevinkt staat.En je kan dat niet aan vinken. Het is licht grijs gekleurd waardoor het niet mogelijk is om een of andere reden. Misschien door het feit dat mijn mobiel nog geactiveerd moet worden, qua abonnement. 25e word het pas actief dit omdat ik voor nummer behoud heb gekozen.
Om hier te komen ga je naar start>instellingen>verbindingen>Communicatie Manager
Als jullie enige idieeen hebben hoor ik het graag!
Alvast bedankt