Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Op dit moment heb ik 2 bijbaantjes: Een folderwijk (6 uur p/week) en als medewerker in een bouwmarkt (6uur standaard contract per week, echter uitbreidbaar: Ter indicatie; afgelopen maand 38uur ). Daarmee kom ik tijdens schooldagen mooi rond qua mijn tijd. Maar nu is het bijna vakantie en ik verveel me alweer kapot. In de vakantie ga ik meer in de winkel aan het werk maar dan alsnog zal ik veel tijd over hebben. Nou zijn er natuurlijk nog zat andere dingen om te doen, geld uitgeven, socializen enz. maar daarmee red ik het niet.
Daarom ben ik op zoek naar een baantje wat ik kan doen als ik dat wil/kan. Op een vrije middag iets doen voor een paar uurtjes per week lijkt me perfect. Zo kan ik wat nuttigs gaan doen als ik me verveel.

Ik denk zelf dat ik daarvoor naar werk moet kijken met wel een deadline maar verder naar eigen invulling. Het liefst thuis te doen en betaalt voor geleverde prestatie lijkt me dan. Het probleem is: Waar moet ik aan gaan denken? Ik denk zelf iets administratiefs oid. Ik kon er niet veel over vinden en ben dus benieuwd of jullie er wat zinnigs over kunnen zeggen. Waar kan ik het beste kijken of nog eerder: Waar moet ik uberhaupt naar kijken?

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 12:19
Vrijwilligerswerk? Sporten?

• TEAMIKKE
  • Niet online
Folderwijk is gratis sportsschool voor me ;) Het is wel de bedoeling dat ik er financiëel iets beter van wordt. Hoeven geen enorme bedragen te zijn maar wel dat ik iets heb waarvoor ik het doe.

Waar ik zelf net nog aan dacht: De gemeente of iets vergelijkbaars. Misschien hebben zij iets als het inscannen van formulieren oid.

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-11 11:10

Beugelfles

I love rusty spoons

Mijn respect heb je _/-\o_ Netjes dat je zo gemotiveerd bent om te werken en iets nuttigs te doen.
Ik zag in je profiel dat je 16 bent en Vwo doet. Uit jouw overvloed aan tijd begrijp ik dat het je redelijk makkelijk afgaat, maar reken er maar op dat het vijfde en zesde jaar best wel iets zwaarder kunnen zijn.
TEAMIKKE schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 17:10:
Zo kan ik wat nuttigs gaan doen als ik me verveel.
Je kan ook een 'nuttige' hobby nemen. Een beetje prutsen met computers, electronica, brommertjes etc. Daar leer je ook ontzettend veel van en als je het doet voor de fun is het ook nog eens erg leuk! Daarnaast is een leuke sport beoefenen of een muziekinstrument leren spelen ook de moeite waard!

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-10 10:47
Of, als je al weet wat je later wil gaan doen kun je daar iets in proberen te vinden. Dan doe je daar ten eerste ervaring mee op, en ten tweede staat het goed op je cv wanneer je straks na je school echt gaat solliciteren.

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik wou net zeggen, ga iets zoeken in de richting waarin je zelf wilt. Bij een bedrijf werken staat toch een stuk anders dan in de lokale supermarkt.

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:23
Adverteer als de lokale computerprutser. Heb je altijd wel wat te doen, je kan redelijk zelf bepalen wat je verdient en is best afwisselend.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• TEAMIKKE
  • Niet online
Beugelfles schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 17:35:
Mijn respect heb je _/-\o_ Netjes dat je zo gemotiveerd bent om te werken en iets nuttigs te doen.
Ik zag in je profiel dat je 16 bent en Vwo doet. Uit jouw overvloed aan tijd begrijp ik dat het je redelijk makkelijk afgaat, maar reken er maar op dat het vijfde en zesde jaar best wel iets zwaarder kunnen zijn.

[...]
Je kan ook een 'nuttige' hobby nemen. Een beetje prutsen met computers, electronica, brommertjes etc. Daar leer je ook ontzettend veel van en als je het doet voor de fun is het ook nog eens erg leuk! Daarnaast is een leuke sport beoefenen of een muziekinstrument leren spelen ook de moeite waard!
Klopt, ik doe bijna alles op school tijdens de vele tussenuren. Moet er wel het een en ander voor doen maar dankzij een beetje plannen gaat het relatief makkelijk. Verder is het ook vooral voor in de vakantie. Zoals ik al zei red ik me prima als ik wel gewoon school heb. School > werk bij mij en dat wil ik graag zo houden ;)

Bedankt voor de tips alvast. Ik weet helaas nog niet echt wat ik na de middelbare school wil gaan doen. Ik zit te denken aan Industrieël vormgever maar daar kan ik nog niet veel mee. Doe wel als hobby het een en ander in 3d-vormgeven. Andere hobby was casemodden maar dan ben ik nu wel op uitgekeken. Ben nu bezig om zelf een Rc-auto te bouwen dus in dat opzich ook leerzaam. Geen brommer maar ook 26cc ;) Ook al met PIC's bezig geweest dus probeer wel op alle vlakken me wat te ontwikkelen.
hypz schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 21:53:
Of, als je al weet wat je later wil gaan doen kun je daar iets in proberen te vinden. Dan doe je daar ten eerste ervaring mee op, en ten tweede staat het goed op je cv wanneer je straks na je school echt gaat solliciteren.
Wel een goed punt van m'n CV idd. Ondertussen begint die steeds meer te groeien, is al m'n 4e baantje namelijk, dus dat is wel goed.
Jogai schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 21:58:
Adverteer als de lokale computerprutser. Heb je altijd wel wat te doen, je kan redelijk zelf bepalen wat je verdient en is best afwisselend.
Ook dat ben ik al zo langzamerhand. Maar meer bij vrienden bekend dan echt in het drop. Op de een of andere manier zie ik dat ook niet echt zitten maar het was idd. een goede mogelijkheid.

Conclusie is dus dat ik beter nog wat breder kan gaan kijken dan wat ik nu doe :)

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:50

Standeman

Prutser 1e klasse

Leer PHP / Javascript en SQL, begin een "eigen bedrijfje" en ga lekker kleine klusjes doen. Er zijn wel behoorlijk wat websites die bemiddelen tussen opdrachtgevers en kleine zelfstandige devvers.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Pagina: 1