Ik heb nu net een maandje een nieuwe pc, nog geen problemen mee gehad, alles doet het prima. Alleen sinds vandaag krijg ik nu ineens om de 25/30 minuten zo'n melding:

Echt geen idee wat het betekend of wat er mis is? Heb al GeGooglet (
) maar kon weinig exacte overeenkomsten vinden bovendien zijn al die fora heerlijk in het Engels wat nu niet echt een mijn sterkste punten is, helemaal niet technisch Engels. Dit vond ik op een Nederlandse site:
Hoe dank ook, tips/reacties/hulp is welkom

Echt geen idee wat het betekend of wat er mis is? Heb al GeGooglet (
Weet niet heel zeker of dit op mijn probleem van toepassing is, namelijk gebaseerd op een soort zelfde probleem maar dat met XP. En zoieso, waar zit de BIOS? Ik zou dus in het BIOS die optie moeten uitschakelen, maja ik ben n00b en weet dus ook niet waar het BIOS zit.De FAQman: Een leuk probleem. Als u meedenkt, dan kunt u de oplossing zelf misschien al verzinnen. Dat "Annuleren – Opnieuw – Doorgaan" slaat namelijk op schijftoegang: "Er wordt een boot-sector ingelezen die helemaal niet kan booten!" Met deze gevolgen van dien... Als u voor 'Opnieuw' kiest, dan blijft u hangen en anders gaat u door. Welnu, u hoeft slechts te raden welke schijf dit probleem veroorzaakt en het is – let op! – niet uw primaire harde schijf. Als u in het BIOS de 'Boot from USB'-optie uitschakelt (= 'Disabled'), dan zal het BIOS niet meer trachten te starten van USB-apparaten, want dát is wat er hier aan de hand is. Mogelijk een geheugenstick, mogelijk een MP3-speler, mogelijk een digitale fotocamera, mogelijk een geheugenkaartlezer, mogelijk het geheugen dat 'erbij' op de geheugenkaartlezer is geplaatst.
Hoe dank ook, tips/reacties/hulp is welkom