Toon posts:

Help Floris_Diemel aan een slot

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie denkt godverdomme Floris_Piemel wel niet wie hij is. Begin ik een serieuze topic over de toenamende junkoverlast in LWD, gooit hij er verdomme een slot op. Lees http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/129798

Ze moesten hem de gracht inflikkeren!

Verwijderd

Plat spuiten >:)

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Begin ik een serieuze topic...
Een serieuze topic :? :? :? :?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-02 12:29

uibeltje

Idiotheque

Ik denk niet dat hij hier erg blij mee is.

Neither am I :(

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 21:51 schreef Macintox het volgende:
Wie denkt godverdomme Floris_Piemel wel niet wie hij is. Begin ik een serieuze topic over de toenamende junkoverlast in LWD, gooit hij er verdomme een slot op. Lees http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/129798

Ze moesten hem de gracht inflikkeren!
Lees dit: http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Wel een beetje een hoop commentaar voor iemand die hier 3 daagjes komt he! En ook zo geweldig opbouwend geformuleerd! Complimenten hoor :Z

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 februari 2001 21:55 schreef Jotti het volgende:
Wel een beetje een hoop commentaar voor iemand die hier 3 daagjes komt he! En ook zo geweldig opbouwend geformuleerd! Complimenten hoor :Z
Ja hoor, engage!
Ik zit hier al 20 jaar onder verschillende namen --> nu jij weer

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Jij zit telkens onder verschillende namen? Tja, ik kan het natuurlijk niet helpen dat jij steeds gebanned wordt, dat doe je zelf. Nu jij weer. Of eigenlijk ook maar niet. Zinloos dit.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op maandag 19 februari 2001 21:58 schreef Macintox het volgende:

[..]

Ja hoor, engage!
Ik zit hier al 20 jaar onder verschillende namen --> nu jij weer
Knap, aangezien het pas 2/3 jaar bestaat :D

Verwijderd

Nou ik kan dat echt geen serieus topic noemen, wat een onzin. Slotje was gewoon terecht.
Als je 't allemaal zo serieus bedoelt, kan je iemand ook gewoon bij z'n naam noemen.

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 22:01 schreef RickJansen het volgende:

[..]

Knap, aangezien het pas 2/3 jaar bestaat :D
Whaha :D

Nu jij weer >:) :P

Verwijderd

Topicstarter
bal bla bla bla bla

Ik ga wat nuttigs doen (junks in de gracht flikkeren) Gaaan jullie elkaar maar lekker elkaars reet likken! See ya

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:49

Floor-is

5.2

*uche*

Een topic beginnen over hoe tof het wel niet is dat een junk is verzopen in de gracht is nou niet dat je zegt van tof. Dat soort dingen willen we hier gewoon niet hebben, laat dat duidelijk zijn. Door je weergave van je mening op de wijze zoals jij het hebt gedaan is er voor anderen ook echt geen mogelijkheid om hier een serieuze, diepgaande discussie ofzo over te beginnen.

Je krijgt dus alleen onzin en andere shit, dat willen we hier niet, dus een slotje.

En je krijgt van mij gelijk ook een waarschuwing, je praat niet op de manier zoals jij hier doet tegen mensen.

En wees eens _ietsje_ creatiever, ik hoor al 23 jaar lang Floris Piemel, een beeeeeetje afgezaaagd denk je niet? ;)

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.