Iphone 6 - Macbook Pro Early 2008 + 2009 - Ipod Video 30GB
Misschien dat bij de volgende MacPro update er wel een blue-ray optie komt.. Nu is immers bekend dat Blu-Ray de standaard gaat worden.. Maar goed, verder valt er nog weinig zinnigs over te zeggen.
Ik ben heel benieuwd naar een losse bluray speler.
Als die uitkomt dan is het zeker interressant om mijn macmini van een krachtige dual core cpu te voorzien en een blu ray speler. Alleen weet ik niet of de videokaart een belangrijke rol speelt bij hd televisie. Mijn macmini output nu in 1366x786 formaat naar mijn televisie.
Als die uitkomt dan is het zeker interressant om mijn macmini van een krachtige dual core cpu te voorzien en een blu ray speler. Alleen weet ik niet of de videokaart een belangrijke rol speelt bij hd televisie. Mijn macmini output nu in 1366x786 formaat naar mijn televisie.
Blu Ray heeft geen prioriteit bij Apple. Ze denken disc loos als het ware. Alles moet via het internet. Films in HD koop of huur je dus bij de iTunes store en speel je het af op je Apple TV etc. Zo kunnen ze nog meer aan je verdienen en blijven verdienen/plukken
Plus dat Apple daarmee wel vooruit denkt; eerlijk gezegd zie ik het leven van Blu Ray ook niet zo rooskleurig in als DVD, of in ieder geval niet zo booming. Persoonlijk heb ik liever het gemak van *click* en 'kijken-maar' dan zo'n schijfje halen/bestellen, dan neem ik de lagere kwaliteit wel voor lief. Die wordt toch vanzelf wel een keer beter (als de bandbreedte lekker meeschaalt).
En die gedachtengang van Apple is, ook al zijn tweakers het hier niet vaak mee eens, toch een zeer sterke, liever iets mindere kwaliteit maar goed gebruiksgemak (en hip uiterlijk).
En die gedachtengang van Apple is, ook al zijn tweakers het hier niet vaak mee eens, toch een zeer sterke, liever iets mindere kwaliteit maar goed gebruiksgemak (en hip uiterlijk).
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Ik dacht dat nog een belangerijke reden was dat OSX op dit moment niet de DRM aan boord heeft die een veilige verbinding tussen grafix kaart + Scherm, kan even niet op de naam komen. Maar dat moet er eerst zijn voor dat Bluray dvd's zelfs willen afspelen.
HDCP?
[ Voor 20% gewijzigd door Nik op 18-06-2008 23:48 ]
Als je, bijvoorbeeld bij LaCie, een losse Blu-Ray speler/schrijver koopt kun je met Toast 9 deze schijfjes branden.
Pagina: 1