Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de zoekfunctie reeds gebruikt en daarmee kon ik niet een antwoord op mijn vraag vinden.

Mijn Nokia 3500 heeft standaard maar 8,5MB geheugen. Te weinig voor wat muziek en filmpjes natuurlijk, daarom dus een 1Gb microSD kaartje gekocht. Gegevens-overdracht via Bluetooth gaat prima, maar bijvoorbeeld muziekbestanden worden standaard in Galerij geplaatst. Hoe kan ik bereiken dat de gegevensoverdracht via Bluetooth rechtstreeks op de nieuwe microSD kaart komt?

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 18-06-2008 20:14 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:56:
Dag iedereen,

Ik heb de zoekfunctie reeds gebruikt en daarmee kon ik niet een antwoord op mijn vraag vinden.

Mijn Nokia 3500 heeft standaard maar 8,5MB geheugen. Te weinig voor wat muziek en filmpjes natuurlijk, daarom dus een 1Gb microSD kaartje gekocht. Gegevens-overdracht via Bluetooth gaat prima, maar bijvoorbeeld muziekbestanden worden standaard in Galerij geplaatst. Hoe kan ik bereiken dat de gegevensoverdracht via Bluetooth rechtstreeks op de nieuwe microSD kaart komt?

Dank,

Pinarello
(Disclaimer: ik gebruik een USB kabel en heb een Nokia 6300)

Je kan proberen 'standaardmappen' aan te maken op je MicroSD kaart, voor muziek is dat bij Nokia bijvoorbeeld "predefmusic", daarnaast heb je o.a. ook "predefvideo", "predefgames" etc. Zoek naar Nokia predef* en je vindt ze allemaal.

Als je deze mapjes hebt gemaakt, zet je toestel dan even uit en weer aan em browse naar de MicroSD kaart zodat je telefoon die kaart even afscanned. Met een beetje geluk denkt 'ie nu: 'ha, een standaard muziekmap' en plaats hij voortan je muziekbestanden daarin.

Laat even weten of het werkt ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb even 'Nokia 3500' in de titel gefropt. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||