Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hydrogen Generator kit voor de auto

Pagina: 1
Acties:

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11 21:40
Het gaat hierom er is een systeem (en ik weet niet of het echt waar is vandaar deze vraag)
waarbij je een beetje H2 gas mengt met je benzine voordat het de motor ingaat zodat het een optimale verbranding te weeg brengt. en daarom dus 40%-70% minder verbruik van benzine.

Het probleem is een beetje dat alle site een beetje lijken de handen boven elkaar te houden en het hoe de sites er uit zien lijkt het niet anders dan al die andere scamm sites. Maar ik ben wel nieuwgierig of het wel zou kunnen werken. Het is namelijk wel een goedkope oplossing voor de stijgende brandstofkosten.

www.WATER4GAS.com
http://www.water4gasripoff.com/
http://freeenergynews.com...aterFuel/Cella/index.html
http://www.google.com/search?q=water4gas

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Aangezien het al rijdend omzetten van H2O naar H en O2 meer energie kost dan het oplevert zul je altijd een lager rendement uit je motor halen dan voorheen. Dit is weer een urban myth in het straatje van het perpetuum mobile, ofwel de oneindige energiebron. Als het namelijk wél zou kunnen, dan zou het omzetproces zelf (met wat uitbreidingen) oneindig veel energie opleveren (wat dus niet kan)

De enige vorm van vrijwel oneindige energie die ik nog zie gebeuren is cold fusion, maar dat is niet echt voor in je auto ;)

Verwijderd

Nee gelukkig is cold fusion niet iets voor in je auto :P maar als dat er eenmaal is, trek de accu's dan maar uit de kast want dan zijn we spreekwoordelijk 'binnen'

• MeZZiN
johnnyv.nl schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:42:
Aangezien het al rijdend omzetten van H2O naar H en O2 meer energie kost dan het oplevert zul je altijd een lager rendement uit je motor halen dan voorheen. Dit is weer een urban myth in het straatje van het perpetuum mobile, ofwel de oneindige energiebron. Als het namelijk wél zou kunnen, dan zou het omzetproces zelf (met wat uitbreidingen) oneindig veel energie opleveren (wat dus niet kan)
Klopt wat je zegt alleen word volgens de sites zelf de Waterstof gebruikt om de benzine beter te laten verbranden dus minder verbruik. Dus neit en perpetual machine maar en verbetering van de verbranding. Vraag is alleen voornamelijk klopt het toch wat ze zeggen?

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-11 19:43

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Maar hoeveel energie kost het om waterstof uit water te maken? De benzine mag dan misschien beter verbranden, maar als je veel meer energie nodig hebt om dat te bereiken dan heb je nog niks.

Signatures zijn voor boomers.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Wat is de verbrandingssnelheid van H2 en H14C6. En hoe zit het met de energie inhoud?

Wij hebben een gewone benzine bestelauto omgebouwd naar waterstof. Ja dat rijdt en daarmee is alles gezegd. Wil jij 40 tot 70% minder benzine verbruiken dan is dat mogelijk.

[ Voor 47% gewijzigd door Chevy454 op 19-06-2008 13:45 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Verwijderd

Chevy454 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:42:
Wat is de verbrandingssnelheid van H2 en H14C6. En hoe zit het met de energie inhoud?

Wij hebben een gewone benzine bestelauto omgebouwd naar waterstof. Ja dat rijdt en daarmee is alles gezegd. Wil jij 40 tot 70% minder benzine verbruiken dan is dat mogelijk.
Wie is "wij"
Het is eigenlijk alleen leuk als het flink gesponserd wordt door de overheid.

• MeZZiN
Chevy454 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:42:
Ik heb te weinig kaas gegeten van de chemie en hoe brandstoffen werken vandaar dat ik deze vraag ook voorleg. Ik heb al vaker (en niet op deze op zijn minst site die schreuwen dat ze fake zijn) gelezen over dat door de verbranding te verbeteren je veel kan besparen. Ach ik had een beetje hoop dat dit misschien een simple en goedkope oplossing was om iets te kunnen besparen. Daarnaast komt de auto als je deze aanpassing maakt misschien helemaal niet meer door de APK keuring. Volgend problem was ik even vergeten.
Altijd natuurlijk. 40% besparen is goed voor de mijn bankrekening en goed voor het milieu!
Hoeveel moeite kost het en hoeveel kost het om een auto om te bouwen. Tevens hoe kom je aan de waterstof.....
Pagina: 1