Geachte mede-tweakers,
Ik heb iets waar ik niet uitkom ook niet na lang gezocht te hebben. Wat ik wil maken probeer ik hieronder duidelijk te maken...
Ik wil met Acces een database met tabbellen en rapporten maken.
De database heeft een hoofdtabel, namelijk de artikellocaties
Dan moeten de artikelen die in die artikel locatie horen, gekoppeld worden aan de hoofdtabel, zodat als ik een raport uitdraai de locatie en de artikelen erbij staan.
Nu is het probleem dat ik niet weet hoe ik dat moet doen?!?!
Ik heb het voorelkaar gekregen om 2 tabellen te maken:
- de hoofdtabel met als naam (LOCATIES) met de namen/cijfers van de locatie
- de artikelen tabel van één lokatie, hier staan de artikelen met beschrijving in
Nu moeten de artikelen dus gekoppeld worden aan die tabel, maar alleen aan Id 1, want dat is de lokatie van de artikelen. Op die manier wil ik verder werken, maar dat begin lukt niet...
Misschien dat iemand kan helpen?
Alvast Bedankt!
Ik heb iets waar ik niet uitkom ook niet na lang gezocht te hebben. Wat ik wil maken probeer ik hieronder duidelijk te maken...
Ik wil met Acces een database met tabbellen en rapporten maken.
De database heeft een hoofdtabel, namelijk de artikellocaties
Dan moeten de artikelen die in die artikel locatie horen, gekoppeld worden aan de hoofdtabel, zodat als ik een raport uitdraai de locatie en de artikelen erbij staan.
Nu is het probleem dat ik niet weet hoe ik dat moet doen?!?!
Ik heb het voorelkaar gekregen om 2 tabellen te maken:
- de hoofdtabel met als naam (LOCATIES) met de namen/cijfers van de locatie
- de artikelen tabel van één lokatie, hier staan de artikelen met beschrijving in
Nu moeten de artikelen dus gekoppeld worden aan die tabel, maar alleen aan Id 1, want dat is de lokatie van de artikelen. Op die manier wil ik verder werken, maar dat begin lukt niet...
Misschien dat iemand kan helpen?
Alvast Bedankt!