• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04:23
Via wat vrienden heb ik nu een wua.la account. Dit is een soort online distributed file systeem waarbij je online opslag ruimte krijgt en in ruil voor wat eigen harde schijf ruimte wat meer.
Alles wordt (Volgens website) encrypted opgeslagen en is alleen door jezelf of daartoe aangewezen personen benaderbaar.

Voordat ik al m'n persoonlijke backup erop knal heeft iemand inzicht in hoe goed dit allemaal beveiligd is. Een online gratis opslag voor (bijna onbeperkte) backup lijkt me namelijk wel wat.

http://wua.la/en/home.html

Ik heb eventueel nog wat invites...

[ Voor 3% gewijzigd door TimDJ op 18-06-2008 15:13 ]

Freelance Drupal Developer

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Zoek in Google eens op tanstaafl

Zeker voor backups zou ik gewoon voor een paar tientjes een externe (usb)harddisk aanschaffen. Als je dat er niet voor over hebt, is je backup blijkbaar niet echt nodig

[ Voor 74% gewijzigd door Ortep op 18-06-2008 15:27 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04:23
backup doe ik sowieso al wel op externe harddisk. Echter er zijn situatie's te bedenken waar ook die de mist ingaat. "There Ain't No Such Thing As A Free Lunch," tsja je geeft in dit geval natuurlijk ook een deel van je eigen schijfruimte op. Voor zover ik er nu mee gespeeld heb is het wel een ideale tool om met een groep mensen wat bestanden te delen.

Freelance Drupal Developer