Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG/FP] Links tussen artikelen werken niet goed

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Ik was op de fp aan het lezen in de core artikelen, telkens doorklikkent naar het volgende artikel met behulp van de rode links onder elk artikel. Nu kwam ik uit bij nieuws: Mozilla zet Firefox 3.0 online maar deze linkt vervolgens door naar nieuws: Sony komt met nieuwe Bravia-tv's terwijl dit artikel helemaal niet in core staat, alleen in life.

Lijkt me dus een bug.

voor de duidelijkheid, ik gebruikte dus deze links:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mpLqe7UrFNIIZcSIVH7oxTbo/full.png

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Een soortgelijk probleem dat ik ook wel eens vaker tegenkom en vandaag dus weer is het vanuit een reactie teruggaan naar het artikel: dasiro in 'nieuws: Ballmer: Google heeft gewonnen' linkt dan door naar nieuws: Ballmer: Google heeft gewonnen terwijl dat artikel toch echt in pro staat en niet in core.

Edit: Ik heb nog eens wat zitten spelen met de instellingen aangezien ik het idee had dat hij onthield in welke catagorie ik zat. En inderdaad, als ik switch naar main en vervolgens de deeplink hier gebruik om weer rechtstreeks naar de reactie te gaan en vervolgens weer naar het artikel dan zet hij het artikel ook in main, switch ik naar life, idem, core, idem.
Dus bij het teruglinken van een reactie naar een artikel controleert hij niet of hij in de goede catagorie zit.
Helaas verklaart dat de eerdere fout niet, dus eigenlijk is dit een apart probleem dat in een apart topic had gemoeten, maar goed, dat kan niet meer.

[ Voor 39% gewijzigd door Dirk op 20-06-2008 16:41 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Die laatste kan ik beamen, dat was een bugje in de code die ik bij deze in onze dev-versie al heb aangepast.

Hoe het eerste probleem kan voorkomen is mij nog een raadsel, ik kan het ook niet reproduceren. We hebben echter wel al ideeën om die volgende/vorige navigatie te verbeteren, dus is het voor mij weinig zinvol om daar nog veel debugtijd aan te besteden...

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

/oud en sindsdien niet meer voorgekomen

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.