Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Je zal in elk geval even moeten beargumenteren wat het probleem is
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Beetje wazige vraagstelling maar wat is het nut om gister een artikel te plaatsen op de Frontpage waarvan bijna 80% van de inhoud al eerder is besproken op de Frontpage? Het volledige stuk over de W serie, is ook terug te vinden (zo niet technischer & beknopter) op 31 maart 2008.Rataplan schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:03:
Je zal in elk geval even moeten beargumenteren wat het probleem is
En ik vind het eerlijk gezegd erg vreemd dat het artikel van gisteren info denkt te verstrekken ondanks het bombardement van LCD/Plasma-aanbiedingen van verschillende retailers vanwege het EK, de uitgebreide topics op GoT (waar een gemiddelde startpost meer info behoort te bevatten dan het gehele artikel van gisteren) en het feit dat de S, V en W serie via Google al worden gedateerd, gepreviewed en gereviewed sinds eind 2007.
Oftewel, kortgezegd, in mijn ogen: artikel van gisteren is overbodige & oude info.
*edit*
Paar linkjes om mijn argument te illustreren:
Sony zelf, maart 2008
DCViews, begin april
Newlaunches, begin april
[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 18-06-2008 11:21 ]
De nieuwe tv's in de S4000-serie zijn op 16 juni aangekondigd, daar ging het stukje primair over. De overige tv's zijn meegenomen voor een vollediger beeld van de 4000-bravia's, aangezien ze niet alleen tot dezelfde serie behoren, maar ook vergelijkbare schermdiagonalen hebben.
Nou ja, dezelfde serie... De S-serie is aanzienlijk inferieur aan de W-serie maar dat wordt in het artikel niet echt belicht (bijvoorbeeld dat de S-serie "maar" een 8-bit panel heeft alsmede de gehalveerde dynamische contrast-waarde). Dit is trouwens al terug te vinden in PDF-sheets (kijk maar naar de inline document-properties binnen Adobe Reader) van Sony Center Luxemburg (gedateerd half maart 2008).willemdemoor schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:08:
De nieuwe tv's in de S4000-serie zijn op 16 juni aangekondigd, daar ging het stukje primair over. De overige tv's zijn meegenomen voor een vollediger beeld van de 4000-bravia's, aangezien ze niet alleen tot dezelfde serie behoren, maar ook vergelijkbare schermdiagonalen hebben.
En eerlijk gezegd, maar ook dat is mijn mening, zou ik dan verwachten dat het artikel niet linkt naar GadgetZone maar direct naar Sony.
[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 18-06-2008 12:25 ]