Beste mensen,
Ik heb nu 2 pc's waarop backburner staat geinstalleerd. Op een van de pc's (laatzeggen x) staat de manager.
ik gebruik 3ds max 8
Wanneer ik nu vanuit 3ds studio max naar die manager x wil connecten, zeg hij heel vrolijk: connection refused - service not installed on host computer.
-Ik heb backburner al opnieuw geinstalleerd + laatste updates
-pingen is mogelijk tussen beide pc's
-in de monitor staan beide pc's getoond
-firewall staat uit
-automatisch zoeken uitgeschakeld en met het handje het ipadres ingegeven
bovenstaande dingen willen allemaal niet werken. Hieronder nog een plaatje van de foutmelding.

op internet is er niet heel veel te vinden over dit probleem... misschien dat 1 van jullie me uit de brand kan helpen? K zou dit graag werkend hebben namelijk
bij voorbaat dank,
Ik heb nu 2 pc's waarop backburner staat geinstalleerd. Op een van de pc's (laatzeggen x) staat de manager.
ik gebruik 3ds max 8
Wanneer ik nu vanuit 3ds studio max naar die manager x wil connecten, zeg hij heel vrolijk: connection refused - service not installed on host computer.
-Ik heb backburner al opnieuw geinstalleerd + laatste updates
-pingen is mogelijk tussen beide pc's
-in de monitor staan beide pc's getoond
-firewall staat uit
-automatisch zoeken uitgeschakeld en met het handje het ipadres ingegeven
bovenstaande dingen willen allemaal niet werken. Hieronder nog een plaatje van de foutmelding.

op internet is er niet heel veel te vinden over dit probleem... misschien dat 1 van jullie me uit de brand kan helpen? K zou dit graag werkend hebben namelijk
bij voorbaat dank,