Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] "Linken" van grote topics tbv de search

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 19:08

DinX

Motormuis

Topicstarter
Ik denk dat iedereen inmiddels de "grote topics" al kent en er de voor- en nadelen van kent. Zelf vind ik ze heel erg handig omdat alles mooi bij elkaar staat.
Een andere functie die dan handig is is de "zoek in dit topic" knop.

Probleem is echter als je via de search uitkomt op <item> deel 1, <item> deel 2, <item> deel 3,... Dan kan je eigenlijk maar 1 ding doen en dat is (als je tabbed browsen kan) al die search results in tabs openen en maar in elk topic gaan zoeken.

Zeker nu GoT 1 grote knowledge base aan het worden is (of al is) zou het handig kunnen zijn als het zoeken in zulke topics handiger zou zijn. We hebben het hier eigenlijk toch over 1 immens topic dat gewoon na x aantal posts gesloten wordt om een nieuw deel te openen.

Zou het niet mogelijk zijn om zulke opeenvolgende topic te kunnen grouperen, of aan elkaar koppelen op 1 of andere manier ? Dan zou er eventueel een extra zoekmogelijkheid kunnen zijn zoals "zoek in alle delen" ofzo.

Ik zeg maar wat: ik wil iets opzoeken over de HTC Touch. 9 kansen op 10 krijg je dan de 7 delen te zien van het HTC Touch topic. Dan moet je al in 7 aparte topics gaan zoeken in het slechtste geval dat het pas in het laatste topic wordt besproken.

Het lijkt me op forumtechnisch vlak niet zo'n grote aanpassing ? 1 veldje erbij met een groeperingsnummer ofzo dat al de delen kunnen gemeen hebben. HEt is alleen voor de modjes net een paar klikken meer na het sluiten van een "vol" topic, namelijk in het nieuwe topic dat groeperingsnummer invullen.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• stereohead
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:55
Dat probleem kom ik ook regelmatig tegen. Maar ik denk niet dat het groeperen van dat soort topics ervoor zorgt dat je sneller iets vindt.

Die 'grote' topics vindt ik eigenlijk maar onhandig, ze matchen bijna met elke zoekopdracht, en echt nuttige informatie opzoeken binnen zo'n topic is lastig, er worden veel onderwerpen door elkaar besproken. Je kunt dus niet snel even de OP lezen om te kijken of het topic informatie bevat wat je nodig hebt.

Ik heb liever 100 kleine topics waarin concreet 1 ding wordt gevraagd, en beantwoord, dan 1 groot topic waarin 100 dingen worden gevraagd en beantwoord.

(beetje offtopic misschien, maar ik wou toch even van de gelegenheid gebruik maken)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hetgeen je vraagt is al meerdere keren gevraagd. Zie ook: [search=grote topics linken]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

^ We zijn ervan op de hoogte maar onze Omega held heeft nog niet een plan om dat mogelijk te maken, als het uberhaupt al mogelijk/haalbaar is :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.