Toon posts:

DELL laptop (Inspiron 3800 C650GT ) ervaring?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit eraan te denken om een laptop aante schaffen.
en wel een DELL Inspiron 3800 C650GT

Iemand ervaring met dit type laptop of vergelijkbare modellen?

Is het degelijk qua toetsenbord enzo?

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:41

The Legend

*Plop*

Quote uit een ander topic (Search)

Vidra:
Ik vind de gehele DELL serie uitstekend, leveren ook een goede service, maar ik zou dus weer kiezen voor een DELL-laptop.
Ik zie dat je de Dell 3800 Inspiron en de 7500 serie met elkaar vergelijkt, maar ik zou toch voor de 5000e serie gaan. Die combineert het beste van beide series en is ook lichter dan die 7500. Dat gewicht is echt enorm zeker als je hem vaak wilt verplaatsen.

Ik ben zelf in het bezit van een Inspiron 5000e met alles er op en er aan. tevens heb ik een servive contract voor 3 jaar afgesloten. Want ik dacht als mijn 15,1 SXGA scherm kapot gaat dan wil ik wel in korte tijd, een nieuwe, met dat service contract heb je binnen 48 uur nieuwe onderdelen, en ze komen het nog inbouwen ook.

Echt een uitstekende service, en als je de helpdesk belt, moet jeje service-nummer doorgeven. Ze weten dan precies wat voor systeem je hebt met welk besturingssyteem.

Verder raadt ik je Windows2000 aan op je laptop,vanwege de mogelijkheden en security.

Als je veel onderweg bent, doet een tweede batterij wonderen, het verlengt namelijk de gebruiksduur met ruim 100% en natuurlijk het inbouwen van een Xircom Realport of de allernieuwste Realport-2. dan heb je alle netwerk voorzieningen, die je maar kan hebben
(10/100 Mbit netwerk, ISDN, GSM, 56K Modem)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Ik gebruik mijn laptop, ook voor de opleiding (MER-versneld)die ik volg. Het is uitermate handig, in de trein, maar ook met projecten etc. Je hoeft niet te dringen bij een PC je kan gewoon overal gaan zitten en aan de gang.

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ik zeker wat aan.
ik zit nog in de fase voor een beetje orientatie.

maar ik vind de prijs wel goed voor die 3800 serie. want ik wil graag als extra's ook 128 Mb en de upgrade naar 10 GB + de DVD speler en TVout.

en dat voor iets van 5600 piek ofzo.
vind het een strakke prijs
en dat is ook gelijk mijn max. budget.
zal nog eens kijken wat die 5000 serie met specs dan kost. ik bedoel qua cpu (cel. 600) hoef ik het niet te doen.