Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Image in virtual drive inladen

Pagina: 1
Acties:

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 22:06
Hallo,

Ik heb een probleempje met een image van 7,xx GB (*.nrg) die ik wil inladen in een virtual drive (Alcohol 120%). Maar dit werkt niet? Krijg een: Disk is not formatted error. Ik heb al gegoogled en hier in de forum gezocht maar kan niks vinden wat de oorzaak is?

Verder heb ik het ook even geprobeerd met Daemon tools maar deze wil de image ook niet eten....

Zit er op een virtual drive een limiet van 4,38 GB voor images?

Thx!

[ Voor 4% gewijzigd door greatchampion op 17-06-2008 21:10 ]

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Weet je zeker dat je image niet corrupt is?
Als het een download is, was die dan wel compleet?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad. Maak het image gewoon opnieuw en check het. Of vraag het degene van wie je het kreeg opnieuw te doen. Als het geleechte warez zijn is het een gevalletje 'zoek het zelf maar uit of koop het, dan heb je garantie' ;)

Maar de vraag of er maxima zitten aan image-groottes is een valide vraag: AFAIK niet. Een korte ronde langs (foute :+ ) Google hits leert me dat er zat images >7GB zijn te vinden. Dus: branden, billen, blaren. Moet je maar geen illegale meuk draaien :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 22:06
mm...

Misschien dat er inderdaad bij het rippen iets verkeerd is gegaan. Ik zal d'r naar kijken.

Thx :)