Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Verwijderd
"belangrijke dingen die alleen in IIS werken"
Kan je uitleggen wat dat voor een dingen zijn?
Mijn ervaring met php en iis is: niet doen. Ik heb overigens wordpress wel draaien op mijn kleptop die op xp draait maar mijn live site staat gewoon op een linux server. Een combinatie die maakt dat je wel moet weten wat je doet. (php onder iis heeft iets andere regels dan php onder apache)
Mijn ervaring met php en iis is: niet doen. Ik heb overigens wordpress wel draaien op mijn kleptop die op xp draait maar mijn live site staat gewoon op een linux server. Een combinatie die maakt dat je wel moet weten wat je doet. (php onder iis heeft iets andere regels dan php onder apache)
Mijn ervaring met IIS7 en PHP is juist: wel doen, want sneller dan php onder apache!Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:30:
"belangrijke dingen die alleen in IIS werken"
Overigens zou de maker van je cms moeten weten of het wel of niet onder IIS draait dus daar kan je dat opzoeken lijkt me.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
PHP is prima te draaien onder IIS, in mijn ervaring.
[ Voor 20% gewijzigd door frickY op 17-06-2008 22:46 ]
Verwijderd
Je kan ook een Apache server neerzetten, en op je DNS server instellen dat je de subdomeinen die IIS nodig hebben wilt laten afhandelen door de IIS server. (Dit hoeven niet allemaal aparte machines te zijn natuurlijk.)
Verwijderd
Als cgi of isapi? (Mijn ervaring is dat het wel loopt maar bij een grote load de boel in de soep loopt [geheugen ellende], maar eerlijk gezegd ben ik het niet meer tegengekomen met iis7)Ramon schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:43:
[...]
Mijn ervaring met IIS7 en PHP is juist: wel doen, want sneller dan php onder apache!
Pagina: 1