Na het installeren van TeamSpeak op een Debian server blijkt deze niet te werken en continue wordt de volgende error weergegeven bij het starten:
Alle bestanden in de TS map hebben 777 rechten.
Server versie: 4.0.24_Debian-10sarge2-log.
Sommige Google resultaten geven aan om "apt-get install ia32-libs" uit te voeren, echter kan dit niet succesvol worden afgerond en wordt de volgende error geprint:
Zelf heb ik totaal geen ervaring met Linux en alles hierboven heb ik gecopy-paste vanuit forums.
Bij voorbaat dank voor alle hulp.
code:
1
2
3
4
5
| colocation:/home/ts# ./teamspeak2-server_startscript start WARNING ! For security reasons we advise: DO NOT RUN THE SERVER AS ROOT !!!!!!!!!!! starting the teamspeak2 server ./teamspeak2-server_startscript: line 29: ./server_linux: No such file or directory |
Alle bestanden in de TS map hebben 777 rechten.
Server versie: 4.0.24_Debian-10sarge2-log.
Sommige Google resultaten geven aan om "apt-get install ia32-libs" uit te voeren, echter kan dit niet succesvol worden afgerond en wordt de volgende error geprint:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| colocation:/# apt-get install ia32-libs Reading Package Lists... Done Building Dependency Tree... Done The following extra packages will be installed: lib32gcc1 The following NEW packages will be installed: ia32-libs lib32gcc1 0 upgraded, 2 newly installed, 0 to remove and 44 not upgraded. Need to get 80.2kB/9373kB of archives. After unpacking 27.8MB of additional disk space will be used. Do you want to continue? [Y/n] y Get:1 ftp://ftp.nl.debian.org stable/main lib32gcc1 3.4.3-13 [80.2kB] Err ftp://ftp.nl.debian.org stable/main lib32gcc1 3.4.3-13 Unable to fetch file, server said 'Failed to open file. ' Failed to fetch ftp://ftp.nl.debian.org/debian-amd64/debian/pool/main/g/gcc-3.4/lib32gcc1_3.4.3-13_amd64.deb Unable to fetch file, server said 'Failed to open file. ' E: Unable to fetch some archives, maybe run apt-get update or try with --fix-missing? |
Zelf heb ik totaal geen ervaring met Linux en alles hierboven heb ik gecopy-paste vanuit forums.
Bij voorbaat dank voor alle hulp.