Toon posts:

8800gts in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

zoals de titel suggereert, ik zag laatst de 8800gts in de pricewatch staan, voor 100 euri? :?
Dit terwijl ik de prijskaartjes tussen de 200-300 euro meer gewend ben. Is dit een slechtere uitgave/foutje? Dit model is van msi, zijn modellen van msi zoiezo al slechter dan anderen? Of gooit msi de 80 serie er gewoon uit...

Alvast bedankt,

Raynorion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Prijs is opgegeven door "een winkel". Als de winkel stunt, een tikfout maakt of gewoon klanten wil lokken, dan kan een lage prijs het resultaat zijn.

Dat betreffende merk & type: was dat bij alle winkels goedkoop? Kan me dan zomaar voorstellen dat de winkels dumpen om ruimte te maken voor de 9-serie en de nieuwe 2-serie.

*edit*
Ah, je bent net 3 minuten lid van Tweakers; misschien handig om even reviews: Tweakers.net FAQ door te lezen?

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 17-06-2008 17:11 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 20:07

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

MSI 8800 GTS in de Pricewatch

Een van deze bedoel je?

Verschil zit hem zo te zien in de hoeveelheid geheugen? Aangezien er bij meerdere shops vergelijkbare prijzen staan ga ik er van uit dat die prijs gewoon klopt :)

Mocht je ooit ergens een verkeerde prijs tegenkomen dan kan je dat natuurlijk altijd melden, door in de update kolom op de datum te klikken in de betreffende regel :)

[ Voor 17% gewijzigd door Orion84 op 17-06-2008 17:13 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties ;)

Ik bedoelde ook de kaarten met 320mb, had ik er bij moeten zetten. Als je bij de pricewatch "8800gts 320mb" invult, moet je toch goed zoeken onder de 200 euro uit te komen voor die kaart.

FAQ had ik op dit punt inderdaad al doorgenomen, maar ik vond deze prijs wel erg laag, zeker in verhouding met een groot aantal van de andere aanbieders.