Toon posts:

[iPod] Kapot?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Sinds gister weigert mijn iPoD in 1 keer dienst, ik heb helaas geen garantie meer.
Maar ik vraag me toch af of het een softwareprobleem of hardware probleem is.

Ik heb de ipod al meerdere malen gereset, hersteld via iTUNES, na een halve dag aangesloten op mijn pc mag ik nog steeds niet disconnecten. Als ik dit wel doe en weer opnieuw aansluit staat er op het ipod schermpje, voordat ik hem weer opnieuw aansluit, dat ik hem moet aansluiten om het herstelprogramma in werking te stellen.
Als ik hem weer opnieuw aansluit gebeurt er niks, ik krijg alleen een venstertje bij iTUNES, dat de ipod bezig was met de herstelfunctie.
Ik druk dus weer op 'herstellen' -> iTUNES zegt dat hij klaar is, ipod zegt 'do not disconnect' -> na lang wachten toch disconnecten en opnieuw aansluiten -> het begint weer van voren af aan.

Echt vervelend, heeft iemand hier ervaring mee of is dis gewoon een hardwareprobleem (kapotte hardeschijf oid)

mvg,

Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Stefan, het is iPod en iTunes. We stellen het in Apple Talk op prijs als je de productnaam iig een beetje spelt zoals het hoort: Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007). Verder mist er ook wat belangrijke informatie. Welke iPod gebruik je? Gebruik je Windows of Mac OS X? Etc.

Waarschijnlijk ligt het aan de hardware gezien je verhaal. Je kunt nog het stappenplan van Apple doorlopen: iPod: Assistent voor probleemoplossing. Anders wordt het toch opsturen en garantie claimen :).

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 17-06-2008 16:55 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou garantie heb ik gewoon niet meer dus dat is simpel
Verder is het de een na nieuwste serie 30GB zwart, Windows Vista
Maar als ik de ipod aanzet en er een beetje mee schut, hoor iets van een klokkend geluid waarbij mn ipod meteen uitgaat en ik weer op een paar knopjes moet drukken om m aan te krijgen..

http://www.youtube.com/watch?v=HmzYj9I-RWg

dit is wat ik zie.., repareren zonder garantie kost mij 170 euries..
m.a.w. ik pleur deze weg en koop een nieuwe hmmm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Lijkt mij dat dat de harde schijf is, heb je 'm laten vallen o.i.d. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 22:35

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:15:
Nou garantie heb ik gewoon niet meer dus dat is simpel
Verder is het de een na nieuwste serie 30GB zwart, Windows Vista
Maar als ik de ipod aanzet en er een beetje mee schut, hoor iets van een klokkend geluid waarbij mn ipod meteen uitgaat en ik weer op een paar knopjes moet drukken om m aan te krijgen..

http://www.youtube.com/watch?v=HmzYj9I-RWg

dit is wat ik zie.., repareren zonder garantie kost mij 170 euries..
m.a.w. ik pleur deze weg en koop een nieuwe hmmm..
Klinkt als een kapotte HDD. Wat je kan doen is een nieuwe HDD kopen en deze zelf vervangen. Is qua kosten goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2022
Ik heb die van m'n vriendin weten te fixen door 'm open te maken en de harde schijf even los te halen en opnieuw aan te sluiten (kabeltjes er uit halen en er weer instoppen). Toen deed 'ie het weer!

Ze had, voor zover ik jouw probleemomschrijving zie, hetzelfde probleem.
Pagina: 1