Toon posts:

ASUS A7M006H laptop aansluiten op TH42PX80

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb eergisteren een pana TH42px80 gekocht. Deze heeft een VGA aansluiting voor de PC.
Ik heb een ASUS laptop met s-vdeo en vga aansluiting. Nu wil ik deze via de HDMI aansluitingen van de pana laten lopen.

1. Is dit op e.o.a. manier mogelijk?
2. Wat voor alterantieven stellen jullie voor?

Ik wil mijn gedownloade films bekijken, internetten, mailen e.d. Eventueel via een draadloos toetsenbord. ASUS heeft blue tooth en wlan.

Ik stel een reactier zeer op prijs.

Mvgr,

Habemi

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Beetje kort maar wat het je zelf al gevonden/geprobeerd.

Zoals je zegt: je hebt S-Video en VGA dus dan zou ik eens Googlen op "svideo to hdmi" of "vga to hdmi". Van wat ik weet: dat wordt niet goedkoop en/of is niet een enkele kabel maar waarschijnlijk met converter-box. Zit er niet gewoon een VGA op je TV? Waarom wil je HDMI?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Ja er zit ook een VGA aansluiting op de tv (zoals je je beeldscherm kunt aansluiten normaliter), maar dit is toch alleen beeld?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hint: lees eens zeer aandachtig de handleiding van je plasma-scherm. Zeer grote kans dat je in de handleiding aansluitingen vindt waardoor je zowel geluid als beeld daarheen kan sturen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
oke, laat ik dat maar eens doen dan, anders kom ik zeker even terug...bedankt zover..

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:46:
1. Is dit op e.o.a. manier mogelijk?
Nee
2. Wat voor alterantieven stellen jullie voor?
Ja :+

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:50:
Ja er zit ook een VGA aansluiting op de tv (zoals je je beeldscherm kunt aansluiten normaliter), maar dit is toch alleen beeld?
Je maar de D-sub VGA ingang is gelimiteerd tot 1280x??? Wil je aansturen op 1080p dan moet je een HMDI kabel gebruiken.

[ Voor 47% gewijzigd door Chevy454 op 17-06-2008 17:17 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Gewoon VGA, daar is het voor bedoelt. En dan geluid aansluiten zoals in het boekje staat. Vga is analoog, HDMI digitaal, dus gaat niet lukken met een simpel kabeltje.

@chevy, 1280?
Je bedoelt 720i/p signaal? geen 1080? Dat klopt volgens mij wel, maar de PX80 is HDready scherm, geen Full HD.

[ Voor 27% gewijzigd door !null op 17-06-2008 17:19 ]

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
GreenSky schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:17:
@chevy, 1280?
Je bedoelt 720i/p signaal? geen 1080? Dat klopt volgens mij wel, maar de PX80 is HDready scherm, geen Full HD.
Nee, over VGA / HDMI kan je verschillende reso's sturen. Je bent niet gelimiteerd tot de 720/1080 i/p reso's. Als je wilt aansturen met 640x480 dan is dat mogelijk. En met 1080p (over HDMI) kan je dat scherm perfect voeden, mijn DV-600 scaled alles van 576i naar 1080p

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Pagina: 1