Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Scrollbalk in een layer aan de linkerkant

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet eens of het mogelijk is in een layer (lijkt me wel) ik weet dat het in een iframe wel kan.
Ik wil dus gebruikmaken van de overflow functie in een layer, maar wil deze poitioneren aan de linkerkant. Is dit een optie die mogelijk is?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je kan de direction met CSS aanpassen, je zit alleen met het fenomeen dat alles dan ineens van rechts naar links gaat :+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:22

TeeDee

CQB 241

Ja.
Ah, begrijp 'm nu door de reply van BtM909

[ Voor 90% gewijzigd door TeeDee op 17-06-2008 15:35 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Topicstarter
Maar alleen de scrollbalk is niet mogelijk dus. Ik zit met een alyout probleempje. De scroll aan de rechterkant, komt niet zo mooi uit. vandaar....

• TeeDee

TeeDee

CQB 241

Dan ontkom je er imo niet aan om met JS aan de slag te gaan. Of kijk nog eens aandachtig naar je layout. Vaak zijn kleine nuanceringen voldoende om je probleem teniet te doen.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 13:40

André

Analytics dude

BtM909 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:33:
Je kan de direction met CSS aanpassen, je zit alleen met het fenomeen dat alles dan ineens van rechts naar links gaat :+
In firefox 3 werkt dit niet, tenminste, de scrollbalk blijft rechts staan.

En @TS: hiervoor ben je op JS aangewezen.

Verwijderd

Topicstarter
Dit zal wel boordeeld worden als een script request, mar welke richting moet ik dan op via JS?

• TeeDee

TeeDee

CQB 241

Even zoeken met de juiste keywords en je komt al een behoorlijk eind.

• Dark Blue
  • Laatst online: 17-11 15:14

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Huh, maar je kunt toch zo'n div maken die de direction rtl heeft staan of ltr... w3c heeft daar vast wel een pagina over waarop staat welke browsers ondersteund worden. Vervolgens zet je in je scrolling div dan weer een relatieve div die text-direction ltr heeft ofzo... dan staat al je tekst weer goed en je scrollbar toch links. :)

And it works! http://www.stylite.nl/rightlefttest.html

Klein detail: Hij lijnt alles in de body nu ook rtl uit... ook al zet ik de body op ltr. Strange.

[ Voor 20% gewijzigd door Dark Blue op 18-06-2008 20:30 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zoals Dré al meldde: dat werkt (voorlopig) niet in FF3

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 23:58
Dark Blue schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 18:42:
Huh, maar je kunt toch zo'n div maken die de direction rtl heeft staan of ltr... w3c heeft daar vast wel een pagina over waarop staat welke browsers ondersteund worden. Vervolgens zet je in je scrolling div dan weer een relatieve div die text-direction ltr heeft ofzo... dan staat al je tekst weer goed en je scrollbar toch links. :)

And it works! http://www.stylite.nl/rightlefttest.html

Klein detail: Hij lijnt alles in de body nu ook rtl uit... ook al zet ik de body op ltr. Strange.
Safari gooit de scrollbar gewoon rechts.
Pagina: 1