Toon posts:

Tweakers in Amerika?

Pagina: 1
Acties:
  • 604 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik vroeg me af of iemand een --met tweaker.net vergelijkbaar-- initiatief weet in de Verenigde Staten? Ik vertrek binnenkort voor langere tijd en moet nog een en ander kopen, want veel apparatuur (TV, maar eigenlijk de meeste dingen met stekker) kan ik niet meenemen. Maar wat zou een pricewatch oid handig zijn daar, vooral als argeloze Europeaan...

alvast bedankt.
groeten
Sjoerd.

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Tsja... www.pricewatch.com ? :+

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Een voor de hand liggende inkopper. Om te nieren@*ken moet ik natuurlijk wel zeggen dat Tnet heel veel meer is dan de Pricewatch O-)

Succes@VS :)

Overigens - en dat zeg ik zonder enige kennis van de lokale situatie - zou per stuk de goedkoopste zoeken wel eens niet de goedkoopste optie kunnen zijn. Als je genoeg tegelijk koopt kan er vast wat worden onderhandeld.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

In de VS heb je ook Froogle, C|Net, Pricegrabber en Shopping.com natuurlijk.

Vind het wel nogal een 'zoekvraagje' als in: dit kon je binnen een minuut met Google ook uitvinden. :)

Bericht hierboven

Dit topic is gesloten.