Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop Stickers

Pagina: 1
Acties:
  • 1.033 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede tweakers,

ik heb ooit is van die stickers gezien wat je over je laptop heen kan plakken met verschillende plaatjes en dergelijke waar kan ik deze stickers vinden ??

Iemand goede ideeen of links van sites waar ik deze dingen kan bestellen

:*)

Verwijderd

Bij een pak danoontje krijg je tegenwoordig stickers. Heb je hier wat aan of ben je naar iets specifieks opzoek ?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:15

Zerora

Ik Henk 'm!

Zoek eens naar 'laptop covers' dan vind je waar je naar op zoek bent waarschijnlijk ;)

Hier heb je ijv. een bekende site waar ze zulke dingen verkopen.

[ Voor 45% gewijzigd door Zerora op 17-06-2008 13:13 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Bedoel je zoiets als dit? Link

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:08:
Bij een pak danoontje krijg je tegenwoordig stickers. Heb je hier wat aan of ben je naar iets specifieks opzoek ?
wat een reactie

als je een beetje logisch nadenkt wat denk je dan zelf

btw het staat in het forum casemodding

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Ik denk dat ie specifiek express zwart heeft gemaakt, omdat ie dat niet kan opmaken uit je startpost ;)

Signature

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

BoostID maakt ze bijvoorbeeld, je kunt ze zelfs zelf ontwerpen.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:20:
[...]

wat een reactie

als je een beetje logisch nadenkt wat denk je dan zelf
Wat rustiger kan ook wel, zeker gezien het aantal slotjes wat je al hebt gescoord op GoT.

De vraag met specifieks was of je misschien een bepaald design zocht of voor een bepaald type notebook of van een bepaald materiaal stickers. De vraagstelling "laptop stickers" is namelijk nogal heel breed en je zou dus ook naar de Halfords kunnen lopen voor een sticker NL en die erop plakken maar dan zou je ook weer bozig worden.

Gerichter vragen op GoT levert je veeeeel minder stress en veel duidelijker/sneller resultaat!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:07
Ik ben er meestal niet zo te vinden, maar hier is een "google" wel op zijn plaats. Ik kan me niet voorstellen dat TS, die weet wat hij zoekt, veel sneller dit zal vinden dan wij die maar moeten gokken wat TS nu eigenlijk wil (mijn eerste gedacht was dat het om die reclamestikkers ging, "vista ready" enzo, dat zijn verschillende plaatjes om op je laptop te plakken).

Slotje wegens te weinig eigen inzet (en te weinig informatie om iemand anders het zoeken dat TS zou moeten doen te laten overnemen).

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.