Ik heb een Apple display naar DVI adapter gekocht. Ik dacht, hierop kan ik dan eenvoudig een dvi naar vga convertor prikken en dan kan ik dus ook vga uitsturen zeg maar.
Toen ik deze adapter thuis kreeg, bleek dus dat deze een DVI-D uitgang heeft.

De meest gangbare dvi naar vga zijn echter van het formaat DVI-I.
Toevallig had een kabel liggen, een DVI naar HDMI en deze heeft wel een DVI-I kant zeg maar. Deze dus..
Deze in de adapter geprikt en via deze kabel krijg ik gewoon beeld op mijn tv.
Afgelopen week kwam ik op internet toevallig een DVI-I naar VGA adaptertegen. Deze besteld en vandaag mogen ontvangen. Meteen uiteraard eventjes getest. Alleen deze adapter geeft geen beeld..
Tevens heb ik deze adapter getest op de videokaart waarmee de DVI-naar-HDMI wel werkt (8500GT). Echter via deze adapter krijg ik helaas ook geen beeld op mijn tv.
Waar kan dit aan liggen? Is het onmogelijk wat ik wil? of doe ik ergens iets fout?
Toen ik deze adapter thuis kreeg, bleek dus dat deze een DVI-D uitgang heeft.

De meest gangbare dvi naar vga zijn echter van het formaat DVI-I.
Toevallig had een kabel liggen, een DVI naar HDMI en deze heeft wel een DVI-I kant zeg maar. Deze dus..

Deze in de adapter geprikt en via deze kabel krijg ik gewoon beeld op mijn tv.
Afgelopen week kwam ik op internet toevallig een DVI-I naar VGA adaptertegen. Deze besteld en vandaag mogen ontvangen. Meteen uiteraard eventjes getest. Alleen deze adapter geeft geen beeld..
Tevens heb ik deze adapter getest op de videokaart waarmee de DVI-naar-HDMI wel werkt (8500GT). Echter via deze adapter krijg ik helaas ook geen beeld op mijn tv.
Waar kan dit aan liggen? Is het onmogelijk wat ik wil? of doe ik ergens iets fout?