Toon posts:

C# inlogstript met database

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik moet voor school een opdracht maken.
Ik moet een inlogscript maken die samenwerkt met een acces database. Ik heb al een tabel in een database gemaakt genaamd Gebruikers. Deze tabel heeft 2 collommen genaamd: Gebruikers_ID en Wachtwoord.

Je moet dus in een textbox een gebruikersnaam en in een tweede textbox je wachtwoord invoeren. Als je dan op een knopje drukt, moet hij dan gaan kijken of de gegevens kloppen met de database. als dit het geval is, ga je naar een andere form heen.

Hoe moet ik dit programmeren? :P

Please, help me!! :>

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:59:
Hoe moet ik dit programmeren? :P

Please, help me!! :>
Probeer het eens bij je leerkracht, die wordt er voor betaald ;)

En dan:

Scriptrequests doen we niet aan
• Zo zien we graag een topic hier: Programming Beleid Quickstart
• Huiswerk mag je zélf maken.

En C# is geen 'scripttaal' :X

[ Voor 47% gewijzigd door RobIII op 17-06-2008 12:02 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:26
Hmm, dit is wel het programming forum, en hier helpen we mensen graag bij hun programmeer-problemen ...

Echter, we verwachten van jou als topicstarter dan wel dat je al zelf iets geprobeerd hebt; dat je al zelf de 'aanzet / voorzet' gegeven hebt zeg maar.
Het is hier geen forum waar je -zoals je nu gedaan hebt- een korte omschrijving van je opdracht kunt neerzetten, en dan verwachten dat iemand de boel voor je maakt of voorkauwt.

Nogmaals, we willen je graag helpen, maar niet op deze manier. Ik zou zeggen: neem de PRG Quickstart eens door, en start een nieuw topic adhv die quickstart, waarin je toont wat je al allemaal geprobeerd hebt, waar je vastloopt, etc...

[ Voor 5% gewijzigd door whoami op 17-06-2008 12:02 ]

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.