[iPod Touch] Muziek terugzetten op de computer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advrie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-08 13:21
Ik heb het volgende probleem.
Ik heb mijn PC helemaal opgeschoond en alles opnieuw geinstalleerd. Het leek mij handig om alle mijn muziekbestanden op mijn iPod Touch te zetten zodat ik ze later weer terug kon zetten op mijn PC. Big Mistake! |:(
Het blijkt dus niet mogelijk te zijn om dit weer terug te zetten en sycroniseren is niet mogelijk omdat mijn iTunes bibliotheek leeg is en dan wist hij alles op mijn iPod Touch.

Nu heb ik al meerdere programma's (zoals Jailbreaker) en adviezen hierover gevonden maar alles komt er opneer dat ik mijn iPod moet instellen als harddisk. Dit is echter niet meer mogelijk op de iPod Touch.

Nu heb ik al in oudere posts gelezen dat dit (nog) niet mogelijk is.
Mijn vraag is of iemand weet of hier inmiddels al een oplossing voor is of dat iemand een andere mogelijk weet om mijn muziek van mijn iPod Touch weer op mijn PC te krijgen.
Please help me _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:46
Apple heeft een eigen type DRM. Deze staat toe dat je muziek kopieerd middels ITUNES naar je Ipod. maar de muziek die via Itunes op de Ipod zijn gezet. kunnen niet terug gekopieerd worden.

MP3's zijn dus on berijkbaar!!

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Deze computer' instellen dat hij onzichtbare files laat zien, vervolgens blader je op je iPod en zie je allerlei mappen staan - hier staat alle muziekbestanden in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Daar is toch het proggramma Senuti voor?

[ Voor 5% gewijzigd door Mar2zz op 17-06-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
To_Tall schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:14:
Apple heeft een eigen type DRM. Deze staat toe dat je muziek kopieerd middels ITUNES naar je Ipod. maar de muziek die via Itunes op de Ipod zijn gezet. kunnen niet terug gekopieerd worden.

MP3's zijn dus on berijkbaar!!
Hoe verzin je dit soort onzin :P
Dit is al een handige tip :)
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:36:
'Deze computer' instellen dat hij onzichtbare files laat zien, vervolgens blader je op je iPod en zie je allerlei mappen staan - hier staat alle muziekbestanden in.
Dit werkt niet bij de iPod touch, omdat je hem niet als harde schijf in de finder of verkenner kunt laten zien. Ze hebben geen disc modus :)
Mar2zz schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:53:
Daar is toch het proggramma Senuti voor?
Dat is denk ik ook de beste optie, want gratis. Overigens, iLounge heeft een geweldige guide waarin de verschillende alternatieven besproken worden om muziek weer terug te kopieren naar je computer: Copying Content from your iPod to your Computer - The Definitive Guide.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advrie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-08 13:21
Ik heb het reeds (deels) opgelost.
na het proberen van vele, vele programma's hiervoor heb ik er eentje gevonden die bij mij werkt.
Vele programma's werkten niet of zagen gewoon mijn iPod niet.
Vermoedelijk is de grote boosdoener hierin voornamelijk mijn os (Vista) geweest maar dat blijft slechts een vermoeden.
Het programma wat bij mij wel geweldig werkt is "Im TOO iPod Computer Transfer".
Het heeft slechts 1 nadeel, het is niet gratis. Tenminste de gratis versie heeft een beperking van 100 nummers die je als een batch kunt overzetten. Daarna moet alles 1 voor 1 gedaan worden. 8)7
Nu heb ik niet extreem veel muziek op mijn PC staan maar ik denk dat de gemiddelde computergebruiker hier ver boven zit.
Wil je de volledige versie dan zal je daarvoor moeten betalen of deze moeten activeren met minder legale middelen O-)

Iedereen bedankt voor de vlotte reacties en ik zal vanavond ook nog Senuti proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:41
Voor windows heb je het gratis programma iDump. Misschien bestaat het ook voor Mac?

Edit: Blijkbaar niet. Mocht je een Windows PC tot je beschikking hebben raad ik iDump erg aan. Daaruit krijg je een mooie structuur van mappen, die je dan over kan laten zetten naar je Mac :) .

[ Voor 54% gewijzigd door TheJVH op 18-06-2008 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde voorgehad toen ik nog geen TimeMachine gebruikte. Heb hier een handig programmatje gevonden, namelijk PodWorks.

Niet gezien dat je PC-gebruiker was. Ga er meestal vanuit dat je Mac-gebruiker bent in Apple Talk.
Excuses.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 14:25 . Reden: Pc-gebruiker, niet gezien ]

Pagina: 1