Hallo allemaal,
Op dit gebied ben ik een redelijke newbie, en na veel speurwerk ben ik er achter dat er relatief weinig details te vinden zijn m.b.t. problemen c.q. het instellen van de C54WMP
het is me redelijk gelukt dit aan de praat te krijgen, maar op de een of andere manier lukt het maar niet BGM op te slaan, ik kan bijvoorbeeld wel op de CH3SNAS de .mp3's selecteren en opslaan
als favoriet bij de BGM, echter waneer ik de C54WMP uitzet is de BGM lijst weer leeg....
(dus word er niets opgeslagen
)
Zelfde heb ik met playlists maken......lukt ook niet..... wel radiostations toevoegen
Mogelijk staat er nog een instelling verkeerd of moet ik zelf directories aanmaken op de NAS drive?
Wie heeft een idee..... of waar kan ik meer lezen hierover, waar meer te vinden is dan de karige handleiding en de 4 FAQ's op de conceptronic website...
THX
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ik kreeg zojuist het volgende binnen van Conceptronic Support
door mijn Engels hebben ze de vraag niet helemaal begrepen,
maar ik wil jullie het antwoord niet onthouden:
Dear customer,
This is indeed correct the C54WMP is unable to save any play list taken from a NAS.
It is able to store a play list made from for example a USB stick.
But the C54WMP is incapable of storing a play list from a NAS.
With regards / Met vriendelijke groet,
Conceptronic support
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ik wist al dat je niets kan opslaan op de C54WMP zelf,
maar toch geinig over die USB stick...
Dus is de vraag opnieuw gesteld en wacht ik opnieuw op antwoord.......
(ik hou het forum op de hoogte... heeft iemand anders er nog iets aan... hoop ik)
Blijkbaar is mijn Engels en mijn verstand van instellingen goed genoeg
De reply is al binnen van Conceptronic:
Dear customer,
No we're afraid it is not possible to store a settings file from the C54WMP to any location as such a feature is not supported by the C54WMP.
Yes you can play files from the NAS but these playlists cannot be saved.
As said in the previous E-mail if you would put some music in a USB stick and made a BGM list then it will be saved when the C54WMP is turned off.
Conceptronic support
Dus USB stickje kopen, vullen met BGM (back ground music),
daar een BGM playlist mee maken, stickje er in laten zitten.....
C54WMP aan/uit maakt niet meer uit (hoewel ik niet de limiet weet
hoeveel er dan in die playlist kan? word namelijk niet op de USB stick gezet)
Toch jammer van de 2 TerraB. in de NAS dat je daar geen BGM/Favorieten op kan zetten
en gebruiken vanaf de C54WMP, maar ik puzzel nog even verder....
Eerlijk is eerlijk, prima Support van conceptronic, heb ik wel een keer anders gezien....
Wie weet,
Een volgende versie WMP of Firmware update,
of een slimme Tweaker die een workaround verzint?
Ik sta nog steeds open voor bruikbare tips.
Als je zonder de wireless versie kan (C54WMP) kun je misschien beter de wired CFULLHDMA
aanschaffen, dit is een verbeterde versie, heeft meer snufjes/mogelijkheden, hoewel ik niet zeker weet of het bovenstaande dan wel met de NAS lukt.....
Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft....
Suc6,
Ice
Op dit gebied ben ik een redelijke newbie, en na veel speurwerk ben ik er achter dat er relatief weinig details te vinden zijn m.b.t. problemen c.q. het instellen van de C54WMP
het is me redelijk gelukt dit aan de praat te krijgen, maar op de een of andere manier lukt het maar niet BGM op te slaan, ik kan bijvoorbeeld wel op de CH3SNAS de .mp3's selecteren en opslaan
als favoriet bij de BGM, echter waneer ik de C54WMP uitzet is de BGM lijst weer leeg....
(dus word er niets opgeslagen
Zelfde heb ik met playlists maken......lukt ook niet..... wel radiostations toevoegen
Mogelijk staat er nog een instelling verkeerd of moet ik zelf directories aanmaken op de NAS drive?
Wie heeft een idee..... of waar kan ik meer lezen hierover, waar meer te vinden is dan de karige handleiding en de 4 FAQ's op de conceptronic website...
THX
Ik kreeg zojuist het volgende binnen van Conceptronic Support
door mijn Engels hebben ze de vraag niet helemaal begrepen,
maar ik wil jullie het antwoord niet onthouden:
Dear customer,
This is indeed correct the C54WMP is unable to save any play list taken from a NAS.
It is able to store a play list made from for example a USB stick.
But the C54WMP is incapable of storing a play list from a NAS.
Conceptronic support
Ik wist al dat je niets kan opslaan op de C54WMP zelf,
maar toch geinig over die USB stick...
Dus is de vraag opnieuw gesteld en wacht ik opnieuw op antwoord.......
(ik hou het forum op de hoogte... heeft iemand anders er nog iets aan... hoop ik)
Blijkbaar is mijn Engels en mijn verstand van instellingen goed genoeg
De reply is al binnen van Conceptronic:
Dear customer,
No we're afraid it is not possible to store a settings file from the C54WMP to any location as such a feature is not supported by the C54WMP.
Yes you can play files from the NAS but these playlists cannot be saved.
As said in the previous E-mail if you would put some music in a USB stick and made a BGM list then it will be saved when the C54WMP is turned off.
Conceptronic support
Dus USB stickje kopen, vullen met BGM (back ground music),
daar een BGM playlist mee maken, stickje er in laten zitten.....
C54WMP aan/uit maakt niet meer uit (hoewel ik niet de limiet weet
hoeveel er dan in die playlist kan? word namelijk niet op de USB stick gezet)
Toch jammer van de 2 TerraB. in de NAS dat je daar geen BGM/Favorieten op kan zetten
en gebruiken vanaf de C54WMP, maar ik puzzel nog even verder....
Eerlijk is eerlijk, prima Support van conceptronic, heb ik wel een keer anders gezien....
Wie weet,
Een volgende versie WMP of Firmware update,
of een slimme Tweaker die een workaround verzint?
Ik sta nog steeds open voor bruikbare tips.
Als je zonder de wireless versie kan (C54WMP) kun je misschien beter de wired CFULLHDMA
aanschaffen, dit is een verbeterde versie, heeft meer snufjes/mogelijkheden, hoewel ik niet zeker weet of het bovenstaande dan wel met de NAS lukt.....
Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft....
Suc6,
Ice
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2008 12:31 ]