Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• PaulEm
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-02 07:52
Ik kwam op internet tegen hoe ik me Nokia via Bluetooth op internet kon laten via mijn PC.
Gek genoeg toen ik voor BLuetooth devices ging zoeken vond hij niks.

Net kwam ik een programma tegen dat ook via Bluetooth werkt, via mijn PC ziet die mijn telefoon gewoon alsk bluetooth devices scan, maar wanneer ik met mijn mobiel wil connecten naar me PC zegt die dat die geen devices kan vinden.

Ik maak gebruik van zo'n Bluetooth USB stick, dus lijkt mij dat het gewoon hoort te werken?..
Is het soms een instelling op mijn PC? Ik heb bij het Bluetooth icoontje in mijn taskbar al wel aangevinkt:
"Bluetooth-apparaten mogen verbinding met deze computer maken."

Ik dacht bij die eerste applicatie dat het misschien daar aan lag, maar gek genoeg werkt de volgende applicatie dus ook al niet...

Overgens kan ik hier op google niks over vinden..

Hopelijk kan iemand mij verder helpen! ;)

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-11 18:54

DefLite

Why so serious?

Om te beginnen zou ik even de mobiel, Bluetoothstick en OS vermelden(en drivers etc).

• PaulEm
Sorry, dat ben ik inderdaad vergeten te doen, ik update mijn post zo ;)

Mobiel: Nokia N70 (Nieuwste firmware)
Bluetooth USB Stick: Onbekend (Staat geen merk op, is beetje doorzichtig donkerblauw met "Bluetooth erop")
Drivers: Windows XP detecteerde de Bluetooth USB stick automatisch, had geen drivers verder nodig :)

Gek genoeg zie ik via mijn computer wel mijn Mobiel, want kan gewoon muziek en alles erop zetten, maar mijn mobiel ziet dus mijn computer niet..

[ Voor 74% gewijzigd door PaulEm op 17-06-2008 00:27 ]

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 15:26
Ik heb in het bluetoothn configuratie programma op mijn pc de mogelijkheid om mijn pc niet te laten zien aan de grote boze wereld. Ik vermoed dus dat jouw bluetooth configuratie niet helemaal in orde is op je pc.

• PaulEm
papmetklonten schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 00:30:
Ik heb in het bluetoothn configuratie programma op mijn pc de mogelijkheid om mijn pc niet te laten zien aan de grote boze wereld. Ik vermoed dus dat jouw bluetooth configuratie niet helemaal in orde is op je pc.
Zoals ik vermeld had heb ik aangevinkt dat apparaten verbinding mogen maken met mijn PC :)