Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen!! Het probleem dat ik hebt lijkt erg op dat van Big-Guy op 1 april 2007.
Gister was ik bezig met een docx bestand. Ik selecteerde een zin die ik wilde verplaatsen en plotseling verdween deze. ik op ctrl-z en alles was weer goed.
Na opslaan wilde ik het de volgende dat openen en ik kreeg de melding: "het open office xml-bestand ...docx kan niet worden geopend omdat er problemen met de inhoud zijn" daaronder kreeg ik 2 optie knoppen: 1 met ok en de ander met details.
Na ok kreeg ik de volgende melding: "Word heeft onleesbare inhoud aangetroffen in ...docx. Wilt u de inhoud van dat document herstellen? Klik op "ja" als u de bron van dit document vertrouwt"
Ik op ja gedrukt. De volgende melding die tevoorschijn komt is dezelfde als de 1e melding.

Krijg hem niet meer open geen back-up :'(
De volgende programma's hebik geprobeerd om het toch te openen:
Altova XMLSpy
docx2rtf
wordfix
recoverytoolboxforword
Openoffice.org 2.4

en de volgende actie
rename hem naar zip, unzip hem en dan zou je de losse tekst eruit moeten kunnen halen.

Weet iemand hier misschien iets op?? ben desperate :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Vergeet het maar, dat zijt ge kwijt... Heb het probleem ook gehad, en ik kreeg het NIET meer hersteld.

ALTIJD backup...

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02:16
Heb je ook geprobeerd wat Big-Guy als laatste aangeeft ?
[Word2007] .docx file corrupt
Het is in feite een "Zip" met XML. Je zou hem kunnen renamen naar *.zip en om hem vervolgens uit te pakken en te opnenen in een editor (Dreamweaver/Notepad++) zodat je de plain tekst eruit kan halen.

Niet met het orginele bestand aan het prutsen gaan natuurlijk, maak eerst een kopie !

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Puch-Maxi schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:50:
Heb je ook geprobeerd wat Big-Guy als laatste aangeeft ?
[Word2007] .docx file corrupt
Het is in feite een "Zip" met XML. Je zou hem kunnen renamen naar *.zip en om hem vervolgens uit te pakken en te opnenen in een editor (Dreamweaver/Notepad++) zodat je de plain tekst eruit kan halen.

Niet met het orginele bestand aan het prutsen gaan natuurlijk, maak eerst een kopie !
Dan zit dat er nog in als XML, echt niet gemakkelijk!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02:16
Correct, maar op deze manier zou je eventueel de plain text er nog uit kunnen halen.
Zie ook

[ Voor 53% gewijzigd door Puch-Maxi op 17-06-2008 00:12 ]

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip, ik ga het proberen!!
Pagina: 1