Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 16-06-2008 22:55 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Woow dit komt idd zeer dicht in de buurt van wat ik zoek ja, kan je al die vensters ook afzonderlijk fullscreen zetten...?Room42 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:55:
Hoe wil je het gevisualiseerd hebben, dan? Ik gebruikte altijd een programmatje genaamd Pinguin AudioMeter. Erg ideaal om te zien wat voor geluid je maaktHet was een super tooltje (ook heel precies), ik weet alleen niet of deze nog (los) te krijgen is.
[afbeelding]
Wat ik eigenlijk zoek is iets dat dit weergeeft:
http://img238.imagevenue....erSpotlicht_122_126lo.JPG
[ Voor 27% gewijzigd door crack_en_hack op 16-06-2008 23:29 ]
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Jaaaaah een oscilloscope, dat is het idd, Ik ben al aan het zoekenRoom42 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:33:
Ooh, een doodgewone oscilloscope! Hmm, ja daar heb ik alleen geen software voor, maar dat zal zeker niet moeilijk te vinden zijn (nu je de naam weet).