Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Audio plug-in/tooltje gezocht, Hoe heet dit...?

Pagina: 1
Acties:

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Ik werk zeer vaak met audio bewerkings programma's en ik zit vaak met het probleem dat ik een audiospoor/kanaal op geluid moet checken.

In Windows Media Player heb je zo'n visualisatie dat heet "spotlicht", simpel gezegt zie je dan een groen lijn die beweegt op de maat van de muziek.
Het nadeel is dat deze alleen werkt in Media Player bij het geluid dat je afspeeld met Media Player en niet in andere players.

Veel audio programma's hebben zo'n functie wel maar die werken alleen bij het geluid in dat betreffende programma en het 2e nadeel is dat ze niet altijd even precies zijn.

Wat ik zoek is zo'n tooltje die al het geluid weergeeft wat de PC maakt en die ik standaard op een 2e scherm fullscreen kan laten draaien...

Iemand enig idee of dit bestaat en hoe dat effect/tooltje heet...?

Mijn dank is groot _/-\o_

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoe wil je het gevisualiseerd hebben, dan? Ik gebruikte altijd een programmatje genaamd Pinguin AudioMeter. Erg ideaal om te zien wat voor geluid je maakt :) Het was een super tooltje (ook heel precies), ik weet alleen niet of deze nog (los) te krijgen is.

Afbeeldingslocatie: http://www.htwm.de/sigsy/images/pinguin.gif

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 16-06-2008 22:55 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• crack_en_hack
Room42 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:55:
Hoe wil je het gevisualiseerd hebben, dan? Ik gebruikte altijd een programmatje genaamd Pinguin AudioMeter. Erg ideaal om te zien wat voor geluid je maakt :) Het was een super tooltje (ook heel precies), ik weet alleen niet of deze nog (los) te krijgen is.

[afbeelding]
Woow dit komt idd zeer dicht in de buurt van wat ik zoek ja, kan je al die vensters ook afzonderlijk fullscreen zetten...?

Wat ik eigenlijk zoek is iets dat dit weergeeft:

http://img238.imagevenue....erSpotlicht_122_126lo.JPG

[ Voor 27% gewijzigd door crack_en_hack op 16-06-2008 23:29 ]

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ooh, een doodgewone oscilloscope! Hmm, ja daar heb ik alleen geen software voor, maar dat zal zeker niet moeilijk te vinden zijn (nu je de naam weet ;)).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• crack_en_hack
Room42 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:33:
Ooh, een doodgewone oscilloscope! Hmm, ja daar heb ik alleen geen software voor, maar dat zal zeker niet moeilijk te vinden zijn (nu je de naam weet ;)).
Jaaaaah een oscilloscope, dat is het idd, Ik ben al aan het zoeken :9