Ik heb dus pas geleden mijn PC in elkaar gezet. Ik kreeg kapot ram geleverd ( van het ene kwam de heatsink los ) en de andere werkte geloof ik sowieso niet. Nu omgewisseld voor nieuw ram. Dit keer bootte mijn pc ook, en dit maal werkte zelfs de lampjes op het toetsenbord en de muis.
Helaas laat mijn PC nog steeds niets op het scherm zien. De lampjes op het mobo, grafische kaart, etc, werken allemaal. De fans gaan ook draaien en lichten op. Ik heb echt geen flauw idee wat het probleem is. Het scherm werkt wel want hij laat een menuutje zien als je de self-test draait.
Mijn specs:
Asus P5K SE/EPU
Intel Core 2 Duo E8400
Corsair TwinX Dominator CL4 Ram, 2x 1GB. Timing zijn standaard 4-4-4-12 en het geheugen draait op 2,1v.
Club3D 9800GTX.
Er is echt niks mis mee voor zo ver ik weet, het moederbord piept ook niet.
Als iemand me kan helpen, zou dat heel erg fijn zijn want ik wil m'n nieuwe PC onderhand wel eens gebruiken.
Helaas laat mijn PC nog steeds niets op het scherm zien. De lampjes op het mobo, grafische kaart, etc, werken allemaal. De fans gaan ook draaien en lichten op. Ik heb echt geen flauw idee wat het probleem is. Het scherm werkt wel want hij laat een menuutje zien als je de self-test draait.
Mijn specs:
Asus P5K SE/EPU
Intel Core 2 Duo E8400
Corsair TwinX Dominator CL4 Ram, 2x 1GB. Timing zijn standaard 4-4-4-12 en het geheugen draait op 2,1v.
Club3D 9800GTX.
Er is echt niks mis mee voor zo ver ik weet, het moederbord piept ook niet.
Als iemand me kan helpen, zou dat heel erg fijn zijn want ik wil m'n nieuwe PC onderhand wel eens gebruiken.