Logitech MX610 - leopard

Pagina: 1
Acties:

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-02 10:27

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
Vandaag in het trotse bezit gekomen van een iMac.

Ik ben linkshandig en gebruik een Logitech MX610 linkhandige muis. Hij is ergonomisch gevormd en gebruik m ook linkshandig alleen klik ik wel gewoon links.

De muis werkt prima onder OSX leopard echter moet ik nu met rechts een programma activeren. Ik heb geprobeerd met Steermouse en USBoverdrive het probleem op te lossen maar krijg het niet voorelkaar. Iemand een idee hoe ik de knoppen alsnog kan omdraaien zodat ik gewoon met de linkerknop een programma kan activeren?

Pura Vida

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Systeemvoorkeuren > Toetsenbord en Muis > Muis > Primaire muisknop op Links zetten. Bedoel je dat?

[ Voor 17% gewijzigd door Frietsaus op 16-06-2008 18:46 ]

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
Dat bedoel ik inderdaad echter met deze logitech muis werkt dat niet.

Pura Vida

• Frietsaus
  • Niet online
Hoe heb je de primaire knop op rechts gekregen? En maak je gebruik van Logitech Control Center?

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
Frietsaus schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:48:
Hoe heb je de primaire knop op rechts gekregen? En maak je gebruik van Logitech Control Center?
De muis werd gelijk herkend door OSX en net zoals bij windows pakt hij gelijk de rechterknop als click-button. Ik heb Logitech control center vervolgens geinstalleerd echter die herkende de muis niet.

Pura Vida

• Frietsaus
  • Niet online
Oh, natuurlijk je hebt de linkshandige versie. Hmm... dan weet ik het zo niet, misschien dat iemand anders je kan helpen. :)

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
Frietsaus schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:14:
Oh, natuurlijk je hebt de linkshandige versie. Hmm... dan weet ik het zo niet, misschien dat iemand anders je kan helpen. :)
Heb zelf nog wat lopen zoeken op het internet en het probleem is opgelost! Blijkt dat je het programma eerst moet afsluiten voordat de wijzigingen merkbaar zijn. Ik heb ruim een half uur zitten testen in het programma zelf (zit een simulatie in).

Voor mensen die het probleem ook hebben, gebruik steermouse (freeware).

Pura Vida

Pagina: 1