Toon posts:

Help! TV-out probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In het kort mijn probleem
  1. videokaart was kapot even snel een Nvidia 6200 gekocht
  2. TVout werkt niet, hij detecteer mijn TV wel maar geen beeld op de tv
  3. De tool TVtool gedownload , stond in het grote TVout topic als handig hulpmiddel
  4. Geinstaleeerd, ik klik op de grote knop TV mode (oid) geen beeld meer op mijn computer monitor.
  5. TV geeft een rare grijze ruis aan veel strepen erdoorheen enzo.
  6. Ik dacht ff rebooten Svideo kabel eruit maar helaas.
  7. Het computer scherm blijft zwart. en de TV blijft ruis geven (ik zie wel dat daar windows wordt opgestart)
  8. Heb windows in veilige modus opgestart , krijg dan wel beeld op mijn comp.monitor.
  9. Ik kan in veilige modus niet het programma TVtool opstarten.
Wie o wie kan mij helpen. Ben bezig met mijn afstudeerverslag en ik moet dus verder.

Alvast bedankt!!!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.softpedia.com/screenshots/TVTool_1.png
Ik klikte dus op de groene knop

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2008 17:59 ]

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-05 15:36

mokumouse

LOLstoel User

TV nodig voor afstudeerverslag??? ;) Anyway wat heb je verder al geprobeerd en opgezocht?? kijk anders es of PAL of NTSC output verschil uit maakt. Daarnaast is meer info ook nooit weg

[ Voor 12% gewijzigd door mokumouse op 16-06-2008 16:34 ]

Blaat...

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-05 15:20
Dual view aanklikken, op PAL zetten, daarna (ergens in tvtool of drivers) aangeven welk scherm als 'hoofdscherm' functioneert,

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:50

William/Ax3

We are Starstuff

Doorloop eens de wizard die in nvidia control panel zit. Zou al genoeg moeten zijn en heb je tv tool niet voor nodig.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Verwijderd

Topicstarter
Thanx voor de snelle antwoorden

Even voor de duidelijkheid,

Ik kan mijn computer enkel bedienen in veilige modus. Ik kan in deze veilige modus geen programma's opstarten helaas en dus ook geen aanpassingen hieraan doen,

Ohja nog iets. Het Pentium 4 logo zie ik wel op mijn computer scherm en de windows laad balk ook. Maar als hij dan opstart schiet hij dus over op mijn TV waar ik dus niets op kan zien alleen vage sterpen en ruis.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2008 16:41 ]

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Gewoon TV tool verwijderen in veilige modus en kijken of het dan wel werkt.

Zo niet dan gewoon in veilige modus je grafische kaart uit apparaatbeheer verwijderen en vervolgens je pc weer normaal opstarten. Nu wordt je kaart opnieuw gedetecteerd en heb je weer beeld. Vervolgens download je de laatste drivers van de Nvidia site en installeer je die.

Verwijderd

Topicstarter
ik222 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:42:
Gewoon TV tool verwijderen in veilige modus en kijken of het dan wel werkt.

Zo niet dan gewoon in veilige modus je grafische kaart uit apparaatbeheer verwijderen en vervolgens je pc weer normaal opstarten. Nu wordt je kaart opnieuw gedetecteerd en heb je weer beeld. Vervolgens download je de laatste drivers van de Nvidia site en installeer je die.
Ok ga ik proberen. Had het programma l verwijderd maar nu ga ik ook ff deze aanpassing doen in apparaat beheer. THanx

EDIT: gelukt!!! BEDANKT voor jullie hulp!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2008 16:51 ]

Pagina: 1