Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 09:23
He Leute.

Ik ga binnenkort samenwonen en heb echt geen zin in al die afstandsbedieningen op de tafel. Ik ben dus opzoek gegaan naar een all-in-one AB en kwam bij Logitech uit.

Ik moet er de volgende apparaten mee kunnen bedienen:

- Panasonic TH-42PX80
- Logitech Z-5500
- Samsung DCB-H360
- Microsoft Xbox360
- Sony PS3

Dit zijn geen onbekende merken voor zover ik weet dus dit zal niet zo'n probleem opleveren. Ik kwam via Kieskeurig uit bij de volgende AB's.

- Logitech Harmony 885 (€ 95,-)
- Logitech Harmony One (€ 131,-)
- Logitech Harmony 525 (€ 40,-)
- Logitech Harmony 785 (€ 110.-)
- Logitech Harmony 555 (€ 50,-)

Die 130 euro is toch wel echt het maximale wat ik eraan uit wil geven, mijn vraag is dus eigenlijk wat de meerwaarde is van de Harmony One t.o.v. de andere modellen? En of de apparaten ondersteund worden maar dat lijkt me geen probleem verder.

Andere merken mogen van mij ook aangeraden worden maar over Logitech heb ik veel gehoord dus vandaar dat ik meteen voor Logitech heb gekozen.

Gamert in hart en nieren! BF5 stats (and improving): [GoT] Loondijke

• Dmitri
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Kijk eens in het topic [AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 2].

Ik denk dat je daar je antwoorden wel zal vinden.

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 09:23
|:( Sorry

Thanks _/-\o_

Gamert in hart en nieren! BF5 stats (and improving): [GoT] Loondijke

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Huawei

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True