Toon posts:

logitech E2500 webcam probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat mijn Trust webcam het niet doet, heb ik een nieuwe webcam gekocht. Maar wat blijkt, deze krijg ik ook niet aan de praat.

Als ik hem wil installeren zegt ie namelijk dit:

Er is een probleem met het Windows installer pakket. Een programma dat is uitgevoerd als deel van de installatie is niet juist afgesloten. Neem contact op met systeemondersteuning of de leverancier van het pakket.

http://i15.photobucket.com/albums/a374/nicknaethuijs/web.jpg

Hierna sluit het programma af. Ik snap niet waarom deze het ook niet doet, omdat iedereen mij Logitech aan raad.

Ook zegt Windows dat hij een USB-Audioapparaat heeft gevonden. Dit zei die ook bij mijn Trust Webcam.

Weet iemand misschien waarom het komt dat ook deze cam niet werkt?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2008 15:44 ]

Verwijderd

Ach recent ook gehad met wisselen van cam1 -> cam2
Heb je de oude trust meuk echt ge-deinstalled?
Daarna pc resetten
Registry doorlopen op oude meuk
Eventueel firewall av tijdelijk disablen
Dan pas logitech software installen
Let ook even op wanneer je camera moet aansluiten - volgens mij pas nadat je software installed is
En dat je bij logitech software wel eens terug + overnieuw moet komt mij niet onbekend voor.
(en zorg ervoor dat je de meest recente versie van het logitechwebsite hebt, inmiddels een versie 10x als ik het goed heb)

Verwijderd

Topicstarter
Nop, werkt niet helaas.

En dat Trust troep staat niet in de lijst met Software... Ik heb de bestanden verwijderd met de zoek functie... Helaas geen verder resultaat...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2008 16:51 ]