Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Microsoft Expression Studio/Web

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wanneer de nederlandstalige versie van Microsoft Expression Studio/Web uitkomt ? Ik kom alleen nog maar de Engelse Franse en Duitse versies tegen. :/

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

020-5001500 ?

Voor zover ik weet is het nog geen "klaar" produkt dus het kan zomaar zijn dat de gewenste taal voor user X of Y gewoon nog niet beschikbaar is.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400, bedankt.

Ik heb dus even een telefoontje gewaagt en ze vertelde mij dat het niet in het nederlands uitkomt omdat ontwikkelers (van websites etc) niet in het nederlands werken/schrijven. Daarom houden ze het dus in het Engels :S. Blijkbaar schrijven ze het ook in het Frans en Duits want in die talen is het wel te verkrijgen. Lekker lame dus !

Ow, maar office is toch ook NL zou je denken. Ja dat klopt maar dat gebruikt iedereen zegt die tuthola!

Dit niet dus, maar FrontPage zat toch ook in office 2003..... het is wel de opvolger van FrontPage 2003 maar het wordt niet door iedereen gebruikt dus daarom niet in het Nederlands.....oooww wacht ik weet het ! In Frankrijk en Duitsland gebruikt wel iedereen het Expression pakket ! Dus als iedereen het nou eventjes wilt gaan kopen dan komen ze wel met een NL versie.........

Van mij mag er een slotje op !