Raid array maken

Pagina: 1
Acties:

• ADJVooDoo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik heb even een vraagje over hoe een raid array te maken. Ik heb nu een 20Gig hd waar 10Gig aan data opzit dat ik wil bewaren. Nu wil ik nog een 20Gig hd kopen en er een raid0 array van maken. Is er een manier om een array te maken zonder dat die 10Gig aan data verloren gaat? Anders moet ik ergens even een hd zien te lenen ofzo.
Alvast bedankt. Weet niet echt zeker op deze vraag hier thuis hoort maar probeer het toch maar.

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wil ik ook weten!

Bump

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Hallo als meen raid 0-1-2-3 wil install
dan zijn de schijven leeg want die worden opnieuw geformateert in een geheel of in part

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:24

peeweeherman

energieleverend.nl

Op dinsdag 20 februari 2001 20:06 schreef beki het volgende:
Hallo als meen raid 0-1-2-3 wil install
dan zijn de schijven leeg want die worden opnieuw geformateert in een geheel of in part
Beki heeft gelijk

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Verwijderd

Jep, beki heeft helemaal gelijk!

Verwijderd

hallo ik heb vroeger ook eens met twee raid contr pci van abit geprobeerd en het lukte ook

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

met huis-tuin en keuken RAID controllers is het alles of nix, dus...herformateren.

De dure jongens (zoals die Smart Array 3200 of opvolgers zoals de 431 enzo) die hebben logica on-board om een array uit te breiden zonder dataverlies, maar met dat spul van Abit? ....vergeet dat maar. Backuppen en opnieuw beginnen.

specs | 3360wP met SE3000

Pagina: 1