Ik kom er niet uit en hoop dat iemand me kan helpen.
Ik wil een lijst van id's uit een database afzetten tegen een lijst van id's uit een bestand. Komt een id uit de database niet voor in het bestand, dan wil ik dat ie niet geprint wordt.
exportlist.txt ziet er als volgt uit:
Vreemd genoeg wordt er nu elke keer alleen iets afgedrukt bij de laatste regel. Als ik de array laat zien zit ie hartstikke vol, als ik de database gewoon laat lopen zonder die check werkt het ook allemaal.
Maar gek genoeg wordt er nu dus alleen maar bij 993.wmv gezegd dat er een match is.
Wat is hier aan de hand? Thanks.
Ik wil een lijst van id's uit een database afzetten tegen een lijst van id's uit een bestand. Komt een id uit de database niet voor in het bestand, dan wil ik dat ie niet geprint wordt.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| $sql = "SELECT * FROM movies ORDER BY movieid"; $result = mysql_query($sql); $filecontents = file("exportlist.txt", ); while($row = mysql_fetch_array($result, MYSQL_ASSOC)){ if(in_array(strtolower($row['movieid'].".wmv"), $filecontents)){ echo $row['movieid'].":::".$row['catid'].":::".$row['mtitle'].":::<BR>"; } } |
exportlist.txt ziet er als volgt uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| 973.wmv 974.wmv 976.wmv 977.wmv 978.wmv 979.wmv 98.wmv 980.wmv 983.wmv 984.wmv 985.wmv 986.wmv 987.wmv 988.wmv 989.wmv 99.wmv 991.wmv 993.wmv |
Vreemd genoeg wordt er nu elke keer alleen iets afgedrukt bij de laatste regel. Als ik de array laat zien zit ie hartstikke vol, als ik de database gewoon laat lopen zonder die check werkt het ook allemaal.
Maar gek genoeg wordt er nu dus alleen maar bij 993.wmv gezegd dat er een match is.
Wat is hier aan de hand? Thanks.