Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95020

Topicstarter
dag, ik heb een nokia E50 en heb een minisd kaartje met wat mp3s erop. sinds kort kan ik ze niet meer afspelen, ik hoor niets meer.
Het icoontje van de headset blijft aanstaan, ookal haal ik m eruit.

telefoon aan en uit gedaan, headset erin en eruit.

heb zelfs nieuwe nokia software geinstalled, toen werkte het eventjes weer, maar na even ging het weer mis. icoontje van headset blijft aanstaan, en ik hoor weer niets. :-(

hoe kan ik dit verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:00
als je de batterij eens er paar minuten uit laat, doet hij het dan wel weer even en daarna niet meer? Als je dat probleem blijvend houd zou ik even langs gaan bij een Nokia Service Point! Maak van te voren wel een backup via de nokia software!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263716

Ik heb exact hetzelfde probleem. eerst blefe constant een icoontje met een T rechtsboven staan. nu heb ik al ongeveer alle menu opties geprobeert. Nu is het een Headsetje. Het geluid komt gewoon niet uit de telefoon. Ik kan wel bellen, en hij gaat ook ook daadwerklijk over, maar ik hoor gewoon niks. Dus ook geen ingesprekstoon ofzo. Vorige week had ik dit ook al. Accu paar minuten eruit, en toen deed hij het weer. Vanmorgen weer hetzelfde probleem. Alleen nu lost dit het ook niet op.

Weet iemand of dit een bug is, of gewoon een menu optie ergens? Ik gebruik nooit headsets. Dus erg vreemd dit. Weet iemand toevallig ook waar ik de code voor het terugzetten naar fabrieksinstellingen kan vinden?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:16

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dit zit `m in de bottom connector. Mogelijk veroorzaakt de stof dat het toestel denkt dat de connector is aangesloten. Meestal is dit probleem verholpen als de binnenkant van de connector is gereinigd.

Als je toestel nog garantie heeft, dan kan je er even mee langs gaan naar een Nokia Service Point. Die kunnen je meestal ter plekke wel helpen. Als niet, zal het toestel even verzonden moeten worden naar Nokia.

Oftewel, op zoek naar de dichtsbijzijnde NSP. (of zelf klote, maar dat raadt ik af)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"