Ik heb een Freecom 450 Mediaplayer WLAN geïnstalleerd. Deze is via een draadloze verbinding verbonden met mijn pc-netwerk. Bestandsoverdracht moet plaatsvinden m.b.v. de ftp-server in de mediaplayer. Alles werkt in principe goed: de draadloze verbinding is in orde en ik kan bestanden vanaf mijn pc naar de mediaplayer streamen. Met de ftp-client op mijn pc (Filezilla) kan ik de harde schijf van de mediaplayer bekijken, ik kan bestanden hernoemen en verplaatsen (binnen de schijf van de mediaplayer), nieuwe mappen aanmaken, enz.
Maar: als ik een bestand wil uploaden naar de server of downloaden van de server, krijg ik de mededeling "server too busy" en vindt er geen overdracht plaats.
De helpdesk van Freecom heeft niet eerder van dit probleem gehoord, maar zoekt verder.
Iemand op het forum een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn (en natuurlijk de oplossing) ?
Maar: als ik een bestand wil uploaden naar de server of downloaden van de server, krijg ik de mededeling "server too busy" en vindt er geen overdracht plaats.
De helpdesk van Freecom heeft niet eerder van dit probleem gehoord, maar zoekt verder.
Iemand op het forum een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn (en natuurlijk de oplossing) ?