Toon posts:

Intel D865GLC doet helemaal niks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een servertje gebouwt, en werkte perfect, alleen die was erg stoffig, dus ik denk laat ik hem eens lekker schoon maken! Maar dat werd een erg leuke ervaring, want nou geeft hij geen kik meer. Alleen maar een ledje op het moederbord en het powerledje doen het, het powerledje natuurlijk alleen maar als ik op de powerknop gedrukt heb. Er zit een Pentium 4 2.6 Ghz op met 1 Gb DDR geheugen (2x 256mb van TwinMOS en 1x 512mb van Corsair). Ik heb 2 verscillende voedingen uitgeprobeerd, geeft allebij hetzelfde. Verder gebruik ik de boxed koeler, en zit er onboard geluid en beeld op, deze gebruik ik alleen niet echt bij een servertje O-) ! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Heb je met een stofzuiger schoongemaakt? Want daar kan hardware niet erg goed tegen ivm. statische elektriciteit. Heb je het bord er helemaal uitgehaald? misschien ben je dan een stekkertje oid vergeten ;) Grote hopen pluis, die achter het moederbord gekomen zijn door het schoonmaken kunnen ook nog wel eens kortsluiting veroorzaken.

[ Voor 52% gewijzigd door jdm8 op 16-06-2008 10:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, niet met een sofzuiger. Ik heb inderdaad alles eruitgehaald. Ik was nu bezig om het te testen: eerste alleen het moederbord en de voeding, dan kijken of het werkt, zoja ect. ect. Maar alleen het moederbord, de processor, ram, en de voeding doet het al niet. En volgens mij ben ik niks vergeten??