Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office XP Crash

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

• RuliO
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-10-2022
Hallo Tweakers,

een kennis van me heeft momenteel last van crashes als applicaties van office xp worden opgestart. (OS is WinXP) Nu weet ik toevallig dat er een bepaalde bug was tussen beide. Ik heb al ff gegoogled, maar ben nog nix tegen gekomen. Kan iemand mij helpen?

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
Je zal op zoek moeten naar wat meer informatie ;)
welke crashes (windows?, bsods?, word?)

Verwijderd

En of je voor beide SP3 (4?) hebt geïnstalleerd, de repair functie onder officeapp->help hebt gebruikt, heinstall hebt gedaan, virus/spyware scan etc ?

Need more input....

• RuliO
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-10-2022
De computer start uit zichzelf opnieuw op, dat is de enige info die ik nog heb.

Ik heb hem gister alleen per telefoon gesproken, maar ik heb het gevoel dat ik toch ff langs moet gaan... (gaat weer 1,5 uur rijden...)

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
RuliO schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:41:

Ik heb hem gister alleen per telefoon gesproken, maar ik heb het gevoel dat ik toch ff langs moet gaan... (gaat weer 1,5 uur rijden...)
das dan waarschijnlijk een bsod; begin alvast met te zorgen dat je die te zien krijgt (automatisch herstarten uitschakelen)

edit: en als je hem wil helpen zal je 99% zeker ter plaatse ùoeten gaan, of je moest een tool hebben om dat syteem remote over te nemen.

[ Voor 13% gewijzigd door the_stickie op 16-06-2008 11:24 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Om te beginnen, welkom op GoT :)
RuliO schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:41:
Dat is dus idd véél te weinig om er ook maar iets zinnigs over te zeggen. Om te beginnen schakel je het automatisch op starten na crash uit
- Open configuratiescherm -->Systeem-->geavanceerd-->opstart en herstelinstellingen.
zodat je tenminste de foutcodes te zien krijgt. Die foutcode kun je door google halen.

Daarna kun je eventueel een nieuw topic openen, maar vermeld dan iig welke servicepacks van Xp + Office geinstalleerd zijn, de foutcode die je krijgt en wijzigingen aan het systeem vlak voordat de boel begon te crashen. Dan is de kans ook groter dat je een antwoord krijgt waar je wat aan hebt. Lees ook even de Registratievoorwaarden / korte FAQ. Daarin staan wat tips hoe je het beste een topic kunt beginnen. :)

Maar deze gaat dus helaas dicht.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.