Met desktop op internet via mobiel

Pagina: 1
Acties:

• Adrian-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Adrian-

is onderweg

Topicstarter
Afgelopen weekend was het weer eens zo ver. Ik zat helemaal zonder internet dankzij Ziggo.
Nu zijn daar al genoeg andere topic's over dus dat bespreken we daar wel.

Maar er schoot mij iets te binnen. Kan ik met mijn desktop het mobiele internet van mijn mobiele telefoon gebruiken?
De telefoon heeft genoeg verbindings mogelijkheden wifi en bluetooth ook de desktop heeft wifi en bluetooth. Maar het is me tot nu toe nog niet gelukt om de 2 aan elkaar te knopen.

Via de zoekfunctie van Tweakers en via google kom ik wel van alles tegen om mobiel te internetten via de desktop maar niet andersom.

Het gaat om een HTC S730 met Hi eindeloos online en een Desktop pc met een linksys wireless g netwerkkaart en Windows XP

Adrian- werkt en leert

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Via bluetooth .... en dan internet sharing aanzetten op je mobiel.
Zorgen dat je inbelt via je telefoon (*99#).

Zijn genoeg tuttorials op google te vinden.

Verwijderd

let op dat heel veen providers dit niet toestaan en je extra kosten gaan berekenen. Internet via mobiel is iets anders dan je mobiel als modem gebruiken.

Er zijn legio voorbeelden van mensen die met torenhoge rekeningen zitten opgescheept omdat ze via hun mobiel gingen internetten.

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
T-Mobile PIT of PIT+ mag het wel bij.

• Adrian-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Adrian-

is onderweg

Topicstarter
@ Soulmaster
Bedankt voor de tip, ik was ook alleen van plan het te gebruiken in geval van storing bij Ziggo en ik ben ook niet van plan om zwaar te gaan internetten op deze manier.
Of is gewoon elk gebruik op deze manier verboden?

Adrian- werkt en leert

Verwijderd

Adrian- schreef op maandag 16 juni 2008 @ 09:58:
@ Soulmaster
Bedankt voor de tip, ik was ook alleen van plan het te gebruiken in geval van storing bij Ziggo en ik ben ook niet van plan om zwaar te gaan internetten op deze manier.
Of is gewoon elk gebruik op deze manier verboden?
Bij T-mobile kan je extra pakket nemen bij de rest is het dacht ik in zijn geheel verboden. informeer eerst. Voor je een rekening van ettelijke honderden euro's krijgt.

Verwijderd

LuckyY schreef op maandag 16 juni 2008 @ 09:52:
T-Mobile PIT of PIT+ mag het wel bij.
Jup. En als je een sony ericson hebt krijg je er zelfs software bij om je telefoon als modem te gebruiken, met behoud van je GSM-verbinding natuurlijk. Snel is het niet, maar voor tijdelijk voldoet het wel.

is 9,95€ per maand als je al een abbo hebt. Je hebt ook Internet-only abbo's.
Pagina: 1