Bij deze wil ik openlijk en publiek mijn excuses aanbieden aan de heer rick, met mijn nederige ontschuldigheid heb ik namelijk durven beweren dat MySql Bagger is, dit vond de heer Rick kennelijk zo flament dat hij het nodig vond om een ban te doen op #tweakers.net. Nogmaal Excuses Mr. Rick, men moet vooral niet gaan denken dat dit cynisch of sarcastisch is bedoelt want iedereen weet natuurlijk hoe goed MySql werkt, het werkt namelijk altijd en er zijn nooit problemen mee.
is dat alles?? wat meer smeken kan geen kwaad
Liegbeest!Op maandag 19 februari 2001 21:08 schreef raptorix het volgende:
Bij deze wil ik openlijk en publiek mijn excuses aanbieden aan de heer rick, met mijn nederige ontschuldigheid heb ik namelijk durven beweren dat MySql Bagger is, dit vond de heer Rick kennelijk zo flament dat hij het nodig vond om een ban te doen op #tweakers.net. Nogmaal Excuses Mr. Rick, men moet vooral niet gaan denken dat dit cynisch of sarcastisch is bedoelt want iedereen weet natuurlijk hoe goed MySql werkt, het werkt namelijk altijd en er zijn nooit problemen mee.
MySQL is niet perfect, dat weet Rick ook wel, het is echter ook niet echt in en in slecht. Een oplossing zoals oracle zou misschien wonderen doen, maar is gewoon vele malen duurder dan wij kunnen betalen
Bericht hierboven
Is daar geen *kuch* demo van te downloaden dan?
Professioneel Hyves-weigeraar
Lol en dat is reden voor een ban 
Tja sommige mensen zijn nogal snel op hun teentjes getrapt lijkt me
Tja sommige mensen zijn nogal snel op hun teentjes getrapt lijkt me
Verwijderd
Op maandag 19 februari 2001 21:10 schreef Klont het volgende:
King slijmjurk
Op maandag 19 februari 2001 21:08 schreef raptorix het volgende:
men moet vooral niet gaan denken dat dit cynisch of sarcastisch is bedoelt
is het nou eens een keer afgelopen met dat geban
Uh ik weet nog wel een database voor niet veel die wel gewoon werkt
Ach, elke nacht worden alle bans eruit gehaald en kun je er weer in. Als je je dan gedraagt kan het nog best gezellig worden 
Blue-Bird is het ook gelukt (maar dat heb je niet van mij
)
Blue-Bird is het ook gelukt (maar dat heb je niet van mij
Wat is dan zo duur, de database, of de crew omscholenOp maandag 19 februari 2001 21:14 schreef Floris_Diemel het volgende:
Een oplossing zoals oracle zou misschien wonderen doen, maar is gewoon vele malen duurder dan wij kunnen betalen
Verwijderd
[eNeRGy] gebruikt voor de zekerheid 3 smileys om een ban te ontlopen.Op maandag 19 februari 2001 21:27 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
Wat is dan zo duur, de database, of de crew omscholen![]()
![]()
Op maandag 19 februari 2001 21:30 schreef [BoerQ] het volgende:
[..]
[eNeRGY] gebruikt voor de zekerheid 3 smileys om een ban te ontlopen.
ik heb al een keer aangegeven dat oracle waarschijnlijk wel wil sponseren , geen ergens op de pagina powered by oracle
iets met lenzen
Ik ken iemand die bij Oracle werkt en hier wel wat van af weet, aangezien dat grapje al snel $65k kost (kan ook guldens zijn, maar beide onbetaalbaar). Peinzen ze er niet over, mede omdat wij een B-2-C site zijn, bij B-2-B sites willen ze er nog wel eens over nadenken...Op maandag 19 februari 2001 21:34 schreef Morpheus_at_work het volgende:
ik heb al een keer aangegeven dat oracle waarschijnlijk wel wil sponseren , geen ergens op de pagina powered by oracle
Bericht hierboven
Erhm..en dat staat voor?mede omdat wij een B-2-C site zijn, bij B-2-B sites willen ze er nog wel eens over nadenken...
B = business
C = consumer
C = consumer
Professioneel Hyves-weigeraar
B-2-C = Business to consumer
B-2-B = Business to Business
(waarschijnlijk is Business fout geschreven, maar dat doe ik altijd fout, want ik weet het nooit
)
Dit is een gokje, ik weet het niet zeker, maar waarschijnlijk zit ik er niet ver naast
edit:
is weer iemand sneller...
B-2-B = Business to Business
(waarschijnlijk is Business fout geschreven, maar dat doe ik altijd fout, want ik weet het nooit
Dit is een gokje, ik weet het niet zeker, maar waarschijnlijk zit ik er niet ver naast
edit:
Okay dan weer wat geleerd.
Bedankt voor de uitleg.
Bedankt voor de uitleg.
Sqlserver is stukken goedkoper en kan zeker net zoveel als oracle.
De Standard Edition van Oracle is ook helemaal niet zo duur hoor, aan de extra's in de Enterprise Edition heb je voor iets als tw.n toch niet echt heel erg veel lijkt me.
Ennuh... MS SQL server draait niet echt goed onder Linux he?
Nee maar als ik het goed begrepen hebt draai de database op een andere machine, gooi daar gewoon win2k op dan kan je gewoon je webserver linux houden, best of both worlds laten we het maar op houdenOp maandag 19 februari 2001 23:00 schreef Onno het volgende:
De Standard Edition van Oracle is ook helemaal niet zo duur hoor, aan de extra's in de Enterprise Edition heb je voor iets als tw.n toch niet echt heel erg veel lijkt me.
Rick kan nie eens fatsoenlijk een videodriver op z'n laptop installeren, dus SQL Server is géén optie
.
Pas maar op dat je geen ban krijgt daarvoor Femme...Op dinsdag 20 februari 2001 02:20 schreef Femme het volgende:
Rick kan nie eens fatsoenlijk een videodriver op z'n laptop installeren, dus SQL Server is géén optie.
Verwijderd
Ow LOL ... je snapt denk ik dat ik dat leuk vind om te horenOp dinsdag 20 februari 2001 02:20 schreef Femme het volgende:
Rick kan nie eens fatsoenlijk een videodriver op z'n laptop installeren, dus SQL Server is géén optie.
Maar ehm, dat over Oracle -> T.net sponsorren... moet toch kunnen? Als wij daarna allemaal gaan brallen hoeveel beter het wel niet gaat met Oracle... vinden ze hartstikke mooi.
Dat zegt !_errug_! veel, neem maar van mij aanOp maandag 19 februari 2001 21:26 schreef Klont het volgende:
Ach, elke nacht worden alle bans eruit gehaald en kun je er weer in. Als je je dan gedraagt kan het nog best gezellig worden
Blue-Bird is het ook gelukt (maar dat heb je niet van mij)
Getekend,
Meisje16
Ja en als je site niet 10 keer sneller loopt dan krijg je geloof ik een miljoen gulden als bonus
Verwijderd
HUH?! Heb ik iets gemist? Ik vat em niet...Op dinsdag 20 februari 2001 09:51 schreef morgoth het volgende:
[..]
Dat zegt !_errug_! veel, neem maar van mij aan
Getekend,
Meisje16
Pagina: 1