DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Verwijderd
Vobis he. Heb er zelf ook een met een msi-6151. Is ook nauwelijks info over te vinden.
Maar over die van jouw (of je vriend):
The MS-6163 supports Intel Pentium II/III/Celeron processors up to 550MHz or faster. It features 3 DIMM slots max of 768MB, Creative 1373 (PCI) onboard soundcard, system bus of 66.6 ~ 133MHz, supports Ultra DMA 33/66 mode, and suspend to DRAM.
Kijk voor nog veel uitgebreidere info op:
www.neoseeker.com/resourcelink.html?rlid=9583
Deze vage site zou weleens een bios update kunnen bevatten:
www.microstar.ru/download/bios/mainboard/6xxx/6163/6163VA/6163VA.htm
(russisch)
Maar over die van jouw (of je vriend):
The MS-6163 supports Intel Pentium II/III/Celeron processors up to 550MHz or faster. It features 3 DIMM slots max of 768MB, Creative 1373 (PCI) onboard soundcard, system bus of 66.6 ~ 133MHz, supports Ultra DMA 33/66 mode, and suspend to DRAM.
Kijk voor nog veel uitgebreidere info op:
www.neoseeker.com/resourcelink.html?rlid=9583
Deze vage site zou weleens een bios update kunnen bevatten:
www.microstar.ru/download/bios/mainboard/6xxx/6163/6163VA/6163VA.htm
(russisch)
hmm..ik doelde meer op info als of er en als hij er is WAAR er een BIOS-update te vinden is, maar die link naar http://www.microstar.ru werkt niet
iemand anders?
Joris
iemand anders?
Joris
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
nou, hij krijgt de hele tijd explorerfouten
en toen ik wat aan het rommelen was, kreeg hij het niet meer
maar omdat het een PC van een jaar oud is d8 ik eraan om een biosupdate te doen
maar ik ken een gast bij MSI, dus die meel ik wel ff
toch bednakt voor de reakties iedereen!!
Joris
en toen ik wat aan het rommelen was, kreeg hij het niet meer
maar omdat het een PC van een jaar oud is d8 ik eraan om een biosupdate te doen
maar ik ken een gast bij MSI, dus die meel ik wel ff
toch bednakt voor de reakties iedereen!!
Joris
Verwijderd
Let op de MSI 6163va is eigenlijk het zelfde mobo als de 6163-pro met dit verschil dat de laatste een Intel 440BX Chipset heeft. Vermoedelijk zou je dus dezelfde BIOS upgrades kunnen gebruiken als die van de 6163-pro.
Ik denk dat dit VIA bordje gewoon een oem-bordje is om de kosten te sparen. Je zal hem ook nooit in de losse verkoop aantreffen.
Ik denk dat dit VIA bordje gewoon een oem-bordje is om de kosten te sparen. Je zal hem ook nooit in de losse verkoop aantreffen.
Pagina: 1