Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn oude moederbord was defect en die heb ik inmiddels vervangen voor een nieuwe. Nu wil ik op mijn nieuwe moederbord een Windows installatie doen. Als ik in mijn Bios kijk naar de device priority staat het zo:
- Floppy
- Harddisk
- CD-Rom

Als ik CD-Rom naar boven verplaats en vervolgens op save changes druk. Blijft het zoals hierboven staan. De CD-Rom wordt wel herkend in de bios.

En het vreemde is, dat als ik de datum en tijd verander, hij dit wel gewoon opslaat.

gr.
Ricardo

Verwijderd

Al eens een bios update geprobeerd? Misschien gewoon een fout in het bios.
Over welk mobo praten we eigenlijk? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hey, het is de Intel D865GLC. En nee, ik heb nog geen bios update geprobeerd. Ik zal dat even proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Om nog even hier op terug te komen.. De installatie is inmiddels wel gelukt en de BIOS is geupdate naar de nieuwste versie. Ik kan alleen nog steeds geen instellingen ( op de datum en tijd na ) in de BIOS veranderen..

Iemand een tip?

Verwijderd

De aanpassing van de tijd op je moederbord word meestal direct aangepast, weet je zeker dat je op "save changes" klikt bij het aanpassen van de priority settings?

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet heel zeker dat ik op "save changes" druk tijdens het verlaten. Ik heb het ook al met F10 geprobeerd, dat staat ook voor "save changes "
Pagina: 1