Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Hey,

ik heb hier een videobestand dat niet lekker afspeelt. Hij speelt wel in wmp maar elke keer wordt eerst getracht een codec te downloaden, dat lukt niet, en pas daarna gaat de film van start. Ik vind het vreemd dat hij het dan toch doet, maargoed. Mijn probleem is dat ik dit videobestand in movie maker wil bewerken, en dat lukt niet: ik kan hem niet importeren. Ik vermoed dat het te maken heeft met de codec-problemen die wmp ermee ondervindt,maar het zou ook de grootte van het bestand kunnen zijn (2gigabyte). De foutmelding die ik krijg is nogal een vreemde:
code:
1
D:\blabla.mpg kan niet worden geïmporteerd. Een interface heeft teveel methoden om gebeurtenissen te starten.

Als ik hierop zoek via google lijkt het een codec probleem te zijn, maar heeft iemand hier toevallig vaker mee te maken gehad, en: wat is dan de beste manier om het toch werkend te krijgen? Ik dacht zelf aan converteren naar een filmformaat dat wel ondersteund wordt door wmv. Maar met welk simpel freeware progje fix ik dat? Ik werk zelf normaal in linux en heb weinig zin om voor één zo'n klusje in de buidel te tasten.

Iemand die me kan helpen?

youtube.com/@hisrep