Ik heb gistereren Windows Vista Ultimate opnieuw geinstalleerd. Gelijk alles geinstalleerd, en het werkte allemaal prima. Tot vanavond. Toen begon het internet vreemd te doen. Hij wil wel pagina's openen, maar sommige pagina's zoals o.a. "uitzendinggemist" wil hij nauwelijks of helemaal niet openen. Vaak wil hij uitzendinggemist zelf wel openen, maar als je dan naar een programma gaat zoeken, zegt hij dat de pagina niet kan worden weer gegeven.
Dit heb ik wel met meer pagina's. Waar plaatjes horen te staan, staat dan gewoon NIETS, of worden kruisjes weergegeven. Kortom het lijkt wel of sommige onderdelen op websites soms niet geladen worden. (ik heb wel de adobe flashplayer geinstalleerd)
Waar zou dit aan kunnen liggen>? Ik heb het met meerdere websites en meerdere browsers zoals Firefox geprobeerd, en heb ook de Firewall van Windows uitgezet, maar geen resultaat.
Oh ja ik werk met een laptop. Op de andere computer in dit huis werkt alles perfect.
Ik heb hier nog nooit eerder last van gehad.
Wat kan hier het probleem zijn?
Dit heb ik wel met meer pagina's. Waar plaatjes horen te staan, staat dan gewoon NIETS, of worden kruisjes weergegeven. Kortom het lijkt wel of sommige onderdelen op websites soms niet geladen worden. (ik heb wel de adobe flashplayer geinstalleerd)
Waar zou dit aan kunnen liggen>? Ik heb het met meerdere websites en meerdere browsers zoals Firefox geprobeerd, en heb ook de Firewall van Windows uitgezet, maar geen resultaat.
Oh ja ik werk met een laptop. Op de andere computer in dit huis werkt alles perfect.
Ik heb hier nog nooit eerder last van gehad.
Wat kan hier het probleem zijn?