Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Garmin Nuvi 250.
Nu wil ik graag verschillende soorten poi's er in zetten. Alleen zie ik tot nu toe alleen nog maar de mogelijkheid om ze enkel allemaal in één scherm weer te laten geven (bij extra's). Wat ik zou willen is dat ze onderverdeeld zouden zijn in categorieën. Dus bijvoorbeeld BP tankstations en pinautomaten apart.
Is dat mogelijk?

• BG_tweakersnet
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-11 14:09
Je kan ze 1 na 1 inladen en telkens de poi.gpi file hernoemen.

dus je laadt de BP,s via poiloader,

dan via de usb verbinding hernoem je de poi.gpi naam op je gps in bp.gpi,

dan laadt je de pinautomaten in, via poiloader op je gps, die file heet weer poi.gps, hernoemen, enz enz.

Maar als ik me goed herinner laat mijn 750T onder EXTRA de poi's zowiezo al per rubriek zien.. Straks effe controleren, laat je morgen iets weten. bij mijn weten heb ik zeker een 30-40 tal verschillende subrubrieken die ik kan zien (bp,q8, shell, esso, flitsplane30,flitspalen50-60-70-90-120, mac donalds, volvo, etc...allemaal zelf ingeladen in 1 keer via de poiloader ...Zijn wel allemaal aparte .cvs filekes op mijn pc.

zitten de POI's misschien oorspronkelijk op jouw PC in 1 .csv file?

Verwijderd

Topicstarter
BG_tweakersnet schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:13:
Je kan ze 1 na 1 inladen en telkens de poi.gpi file hernoemen.

dus je laadt de BP,s via poiloader,

dan via de usb verbinding hernoem je de poi.gpi naam op je gps in bp.gpi,

dan laadt je de pinautomaten in, via poiloader op je gps, die file heet weer poi.gps, hernoemen, enz enz.

Maar als ik me goed herinner laat mijn 750T onder EXTRA de poi's zowiezo al per rubriek zien.. Straks effe controleren, laat je morgen iets weten. bij mijn weten heb ik zeker een 30-40 tal verschillende subrubrieken die ik kan zien (bp,q8, shell, esso, flitsplane30,flitspalen50-60-70-90-120, mac donalds, volvo, etc...allemaal zelf ingeladen in 1 keer via de poiloader ...Zijn wel allemaal aparte .cvs filekes op mijn pc.

zitten de POI's misschien oorspronkelijk op jouw PC in 1 .csv file?
Oke dan, dank voor de info.

Ik heb wel verschillende .csv files, dus daar ligt het niet aan.
De Nuvi 250 doet het blijkbaar allemaal in één map standaard.

Ik heb ook ergens gelezen dat een mogelijkheid is om verschillende .csv files in verschillende mappen via één map in een keer te uploaden.
Dus bijvoorbeeld:
Mijnpois > Flitspalen
Mijnpois > BP Benzinstations
Mijnpois > Pinautomaten

Dan dus via poiloader de map Mijnpois uploaden. Dan zou je op de Garmin wel de categorieën apart moeten zien.