Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

mobiel powerpoint afbeeld scherm

Pagina: 1
Acties:

• djrein86
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-11 23:31
Hoi allemaal

Ik heb een vraag over powerpoint,
ik wil graag mijn scherm van mijn powerpoint "als ik een dia projecteer" kunnen bewerken.
Klinkt misschien een beetje raar maar ik bedoel er mee te zeggen dat ik zelf wil aangeven hoe groot mijn scherm moet zijn en waar op het scherm ik mijn beeld wil hebben.

Het is voor het gebruik icm een beamer, je hebt dus te maken met een uitgebreid bureaublad waardoor je een externe scherm zal krijgen van je powerpoint(om dit scherm gaat het daadwerkelijk).

Groet Rein

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ik snap niets van je post... Je zegt een vraag te hebben, maar je stelt geen vraag... Groetjes en aanhef is hier niet nodig trouwens.

Ontopic: dan zet je je presentatie toch niet fullscreen? Kan je precies het formaat kiezen.

• djrein86
jah het is ook een rare vraag maar kan hem niet echt makkelijk verwoorden.
Je hebt een laptop die aangesloten is op een beamer.
Je hebt voor de connectie "uitgebreid bureaublad"gekozen. Dus extra scherm (Geen CLONE)
als je powerpoint opstart en de dia voorstelling start krijg je automatisch een extra venster, dit venster wordt vertoont op de beamer.
Op de laptop zie je dus gewoon powerpoint open staan en is verder niks mee aan de hand behalve dat je onderin je menubalk een extra venster heb staan.

mijn vraag is dan of het mogelijk is om dat externe beeld te verkleinen en evt dan je beeld kunt verschuiven.

Hopelijk is het nu een beetje duidelijker?

Voor de duidelijkheid; heb heel google afgezocht en andere fora`s maar zonder resultaat.

[ Voor 6% gewijzigd door djrein86 op 15-06-2008 19:41 ]

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Ik denk het niet aangezien dat de presentatie mode van powerpoint d'r voor bedoelt is om fullscreen te zijn...

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• djrein86
ibmos2warp schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:41:
Ik denk het niet aangezien dat de presentatie mode van powerpoint d'r voor bedoelt is om fullscreen te zijn...
is er ook geen plugin of een soort van filter die dat wel kan manipuleren?